خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

راه علاج کشور و عبور از خطر فکر انقلابی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: راه علاج کشور و عبور از خطر فکر انقلابی است یعنی روش و عملکرد ما باید انقلابی باشد، همه انقلابی فکر کنیم، انقلابی حرف بزنیم و انقلابی عمل کنیم چراکه در این صورت موفق خواهیم شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۳۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ولادت حضرت محمد(ص) و سالروز امامت و ولایت امام زمان (ع) در این ماه اظهار داشت: در انقلاب اسلامی دو رویکرد وجود دارد که باعث ایجاد دو جبهه شده است.

وی با اشاره به رویکردی که همراه با انقلاب است، افزود: رویکرد دیگر در مقابل انقلاب است و در قالب ضدیت و مخالفت جبهه فراروی انقلاب، حلقه‌های مختلفی را به خود شکل داده و این حلقه‌ها از زمان انقلاب و تاکنون وجود داشته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهداف مشترک جبهه مقابل انقلاب گفت: طرحی برای رهبری، تصاحب یا حفظ برخی از جایگاه‌های سیاسی به ویژه در قوه مجریه و حل مسئله ارتباط با آمریکا از جمله اهداف این جبهه است.

وی با بیان اینکه جبهه مقابل انقلاب تمام مشکلات ایران را در بی‌ارتباطی با آمریکا می‌دانند، افزود: تبعیت گزینشی از ولایت، طرح تغییر شعارهای انقلابی مانند استقلال، آزادی و حذف جمهوری اسلامی نیز از دیگر اهداف آنها است.

گنجعلی با اشاره به اینکه این جبهه با موضع‌گیری در مقابل جبهه مقاومت آن را محکوم می‌کنند، ابراز داشت: محدود کردن قدرت دفاعی کشور، حرکت به سمت اشرافی‌گری و نظام سرمایه‌داری، عدم اعتقاد به حاکمیت دینی و عدم تمایل به استقلال از دیگر ویژگی‌های جبهه مخالف انقلاب است.

وی با بیان اینکه باید با تبعیت از ولایت در دشمنان ایستاد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: راه علاج کشور و عبور از خطر فکر انقلابی است یعنی روش و عملکرد ما باید انقلابی باشد، همه انقلابی فکر کنیم، انقلابی حرف بزنیم و انقلابی عمل کنیم چراکه در این صورت موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات