مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه :

مواضع امام(ره) و رهبری مستند از آیات قرآن است/ نباید برای رفع مشکلات نگاه به بیرون داشته باشیم

بوشهرـ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: در فرمایشات امام (ره) مستند قرآنی وجود دارد، مواضع و موضع‌گیری در عرصه‌های مختلف به‌تناسب انقلاب اسلامی مبنای قرآنی و روایی دارد که بعد از امام(ره)، مقام معظم رهبری بر همان عرصه‌ها سکان‌داری انقلاب اسلامی را ادامه دادند.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۴۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

  به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: در فرمایشات امام (ره) مستند قرآنی وجود دارد، مواضع و موضع‌گیری در عرصه‌های مختلف به‌تناسب انقلاب اسلامی مبنای قرآنی و روایی دارد که بعد از امام(ره)، مقام معظم رهبری بر همان عرصه‌ها سکان‌داری انقلاب اسلامی را ادامه دادند.

حجت‌الاسلام صداقت، با اشاره به مبانی اندیشه‌های سیاسی امام(ره) و مقام معظم رهبری، گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت جهادی در سطح دنیا ایجاد و پایه‌گذاری کرد و امام(ره) به‌عنوان شاگرد مکتب امام صادق(ق) با استفاده از آموزه‌های قرآنی و تجربه تاریخی این نهضت را شروع و به پیروزی رساند.

وی اظهار کرد: در فرمایشات امام(ره) مستند قرآنی وجود دارد، مواضع و موضع‌گیری در عرصه‌های مختلف به‌تناسب انقلاب اسلامی مبنای قرآنی و روایی دارد که بعد از امام(ره)، مقام معظم رهبری بر همان عرصه‌ها سکان‌داری انقلاب اسلامی را ادامه دادند و هر چه موفقیت می‌بینید سرچشمه در فرمایشات امام(ره) و رهبری دارد.

برخی از افراد مخفیانه با دنبال پیمان با کفر هستند

صداقت افزود: عصر ما عصر حاکمیت قرآن است و باید بر همین مبنا حرکت کنیم و امام(ره) بر مبنای قرآن حرکت کردند و وعده دادند و به آن نیز عمل کردند، امروز در شرایطی قرار داریم که باید بر همین مبنا و پایه با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت و جهت‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم و در این مسیر مصمم باشیم.

وی با اشاره به اینکه مواضع امام و رهبری در مبارزه با جبه استکبار مواضع قرآنی است، بیان کرد: برخی از آیات الهی وقتی مطالعه می‌کنیم احساس می‌شود ایاتی است که امروز نازل‌شده است که در ایات الهی آمده است یکی از نکته‌های حساس و کلیدی برای استمرار انقلاب همین مواضع مبارزه با استکبار است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه ابراز کرد: خداوند می‌فرماید کسی که با شما دشمن است نباید دست دوستی با او دهید و نباید به دنبال ملاقات با جبهه استکبار باشیم، شما اهل ایمان نباید به دنبال دوستی با سردمداران شرک باشید بلکه این افراد به دنبال این هستند که شمارا از پا درآورند، این‌همه جنایات در کشورهای مسلمان به‌صورت بی‌رحمانه کار دشمن و جبه کفر است.

صداقت بابیان اینکه برخی آیات مانند این است که بعد از برجام نازل‌شده است، اذعان کرد: برخی از افراد مخفیانه با دنبال این هستند که پیمانی با جبهه کفر ایجاد کنند و برخی افراد نیز که نان جمهوری اسلامی ایران را می‌خورند به دنبال دوستی با آمریکا هستند و تلاش می‌کنند به هر شکلی این دوستی برقرار شود.

بار اصلی جهاد کبیر به عهد قوه مجریه است

وی عنوان کرد: هر کس غیر از مسیر انقلاب حرکت کند مسیر گمراهی را دنبال کرده است و مسیر امام و رهبری مسیر آیات الهی است و قرآن به ما اجازه نمی‌دهد که با جبهه استکبار دوستی داشته باشیم و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که شیطان قابل‌اعتماد نیست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه  بیان کرد: برخی افراد نمی‌توانند کاری را انجام دهند می‌گویند به آمریکا برویم و 100 روزه مشکلات را رفع کنیم، نباید برای حل مشکلات اقتصادی نگاه به بیرون داشته باشیم بلکه باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم اما برخی افراد به دنبال واردکردن مدیر هستند.

صداقت خاطرنشان کرد: فضای رسانه‌ای دنیا برعلیه اسلام است که منشأ آن جبهه استکبار است و آقایانی که به دنبال دوستی هستند نشان دهند این رسانه‌های دشمن کجا موضع دوستی داشته‌اند.

وی افزود: رهبری فرمودند که دشمنان مشخص کنند حد دشمن کجا است، هنوز موضع برجام رفع نشده است چند گزینه دیگری را مطرح کرده‌اند، دشمنان نمی‌خواهند انقلاب اسلامی باشد و نور قرآن به مسلمانان بتابد، امروز شعاع و نورانی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا دنیا را فراگرفته است و دشمنان به دنبال خاموشی نور خدا هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه  با اشاره به جهاد کبیر، اظهار کرد: جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن، تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های دشمن و فعال بودن مسلمانان است اما بار اصلی بر دوش قوه مجریه است و سکان‌داری و مدیریت قوه مجریه افرادی باشند در زیاده‌خواهی دشمن تسلیم نشوند.

صداقت بیان کرد: برخی افراد در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و غیره از دشمن تبعیت می‌کنند، هستند و بودند افرادی که تابلو امام(ره) داشتند و دارند اما هیچ موضعی مانند امام(ره) نداشته و ندارند./انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار