فرمانده ناحیه مقاومت دلیجان خبر داد

اعزام ۲۰۰ دانش آموزان دلیجانی به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت دلیجان گفت: 200 نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوم دلیجان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۰۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری از اعزام بش از 200 دانش‌آموزان دلیجانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با روز دانشجو تعداد 200 نفر از دانش‌آموزان شهرستان دلیجان برای مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این اردوها را افزایش آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: بازدید از یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی از جمله فتح‌المبین، شلمچه، هویزه، معراج شهدای اهواز، اروندکنار بی‌شک در درک این قشر از دوران دفاع مقدس و شرایط آن زمان اثرگذار خواهد بود.

سرگرد پاسدار عسگری همچنین اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی را خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیرگذار دانست و گفت: برای بهره برداری هرچه بیشتر و بهتر دانش‌آموزان از این اردوی معنوی تعدادی از راویان سال‌های حماسه و ایثار در جمع آنان حضور خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: راویان دوران حماسه و ایثار در یادمان‌های مناطق عملیاتی از حماسه‌ها و عملیات‌های آن برهه از تاریخ کشور برای دانش‌آموزان روایتگری خواهند داشت.

وی با تاکید بر هجمه فرهنگی دشمن و ایجاد شبهات متعدد برای نسل جوان به منظور دست یابی به استحاله فرهنگی گفت: تعدادی از طلاب و روحانیون نیز با این کاروان همراه می‌شوند تا در طول سفر شبهات نوجوانان را درخصوص جنگ تحمیلی و ضرورت دفاع و ایثار رزمندگان پاسخگو باشند تا دانش‌اموزان با درک عمیق‌تری بتوانند بهره لازم از این سفر را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات