نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

امریکا در برجام از حسن نیت ایران سوء استفاده کرد

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه، گفت: امریکا در برجام از حسن نیت ایران سوء استفاده کرد و تمدید تحریم‌های 10 ‌ساله علیه ایران، نقض صریح برجام است.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۱۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی در خصوص تمدید تحریم‌های ده‌ ساله علیه ایران اشاره و بیان کرد: آمریکا باید بداند در صورت تمدید تحریم‌ها، ایران نیز پاسخ دندان شکنی خواهد داد.
وی با اشاره به سخنان رهبری نیز در خصوص حقوق‌های نجومی، ابراز امیدواری کرد مسئولان راجع به این موضوع جواب‌های قانع‌کننده ای ارائه کنند چراکه روشن شدن بررسی‌ها در مورد حقوق‌های نجومی مطالبه مردم و رهبری است.
امام جمعه تبریز در ادامه راهپیمایی شکوهمند اربعین، را تجمع و پدیده‌ عظیم تاریخی و برای جهان اسلام وحدت آفرین خواند و اظهار داشت:
این تجمع جهانی در ایام اربعین که در کربلا موجب کوری چشم تکفیری‌ها و وهابی‌هاست.
آیت الله شبستری با اشاره به حادثه‌ انفجار در حله، گفت: دشمنان با دیدن عظمت حضور مردم در اربعین حسینی درصدد انتقام برآمده و با جنایت در حله تعدادی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به شهادت رساندند تا مانع از اشاع تفکر شیعه شوند .

امام جمعه تبریز در ادامه حادثه‌ دلخراش قطار تبریز- مشهد را ضایعه ای بسیار غمناک دانست و افزود: این سانحه همه مردم ایران و به ویژه تبریزی‌ها را داغدار کرد .
نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی نسبت به مشخص شدن علت حادثه و مسببان آن تاکید و اظهار کرد: اعلام اینکه حادثه‌ قطار تبریز-مشهد به علت خطای انسانی بوده کافی نیست و مسئولان و قوای سه گانه باید در این راستا وارد عمل شده و هرچه سریع‌تر علل آن را پیگیری کنند تا حوادثی این چنین دیگر رخ ندهد.

ارسال نظرات