پس از طی سه ساعت به همت نجاتگران بناب محقق شد؛

امدادرسانی و اعزام خانم باردار به مرکز درمانی

نجاتگران جمعیت هلال احمر بناب پس از سه ساعت تلاش توانستند خانم بارداری در روستای هرگلان عجب شیر را به بیمارستان اعزام کنند.
کد خبر: ۸۷۸۵۶۸۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب در تشریح عملیات نجاتگران گفت: طی تماس تلفنی 115 بناب و عجب شیر مبنی بر نیاز به اعزام خانم بارداری از روستای صعب العبور هرگلان عجب شیر به مرکز درمانی تیم امدادی هلال احمر بناب به محل اعزام شد.

جعفر صادق قلی پور ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن و بارش برف و کولاک و کوهستانی بودن منطقه تیم پایگاه امداد جاده ای امام علی(ع) جمعیت هلال احمر بناب حوالی ساعت دو بامداد با خودر آمبولانس پس از طی سه ساعت توانستند خانم باردار را با کمک دو نفر از تکنسین های مامایی بیمارستان امام خمینی عجب شیر سالم به بخش زایشگاه بیمارستان عجب شیر تحویل دهند.

 

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و مشکلات مربوط به دسترسی به روستاها در زمان بارش برف و یخبندان بایستی دستگاه های مربوطه از طریق مراکز بهداشت روستایی و دهیاریها به اطلاع اهالی روستاهای صعب العبور در فصل سرما و بارش برسانند که در چنین مواردی قبل از شروع فصل سرما و بارش برف روستائیان مراکز بهداشت را در جریان بگذارند تا تدابیری نسبت به آنها اندیشیده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار