بسیج یعنی اخلاص در عمل

مسئول نمایندگی ولی قفیه در سپاه ناحیه اردل در جمع کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان ، اخلاص در عمل را از ویژگی های بسیجی بودن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۱۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اردل، با اشاره به اهمیت داشتن اخلاص عمل در مسائل دینی و اعتقادی و معرفت و شناخت ، تأکید کرد: اخلاص در عمل عامل مهمی در جلب اعتماد عمومی و مراجعه به افراد برای گرفتن مشورت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، با اشاره به هفته بسیج و نقش بسیجیان در جامعه، آحاد مردم ولایتمدار و دلسوز نظام و انقلاب اسلامی را بسیجی خواند و افزود: عمل یک بسیجی باید خالصانه و برای خدا باشد، هرچه خلوص در عمل زیادتر باشد اثرش بیشتر است.

وی ادامه داد: بارزترین مثال برای عمل خالص، شهادت امام حسین (علیه السلام) است، که این خلوص نیت امام باعث شد مصیبت اهل بیت در دل مردم مسلمان و غیر مسلمان جهان قرار گیرد و میلیون ها عاشق دلباخته را از سراسر جهان به کربلا بکشاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل بیان داشت: بارزترین خصوصیت بسیجی، بصیرت او در پیروی از ولایت فقیه و شناساندن این نعمت بزرگ خداوند به تمام افراد جهان است، چون ولایت فقیه ادامه ولایت امام حسین و ائمه اطهار علیهم السلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار