معاونت بازرسی سپاه روح‌الله

در بسیج، هیچ‌گاه بن‌بست وجود ندارد

معاونت بازرسی سپاه روح‌الله گفت: بسیجی بُن بست شکن است و بُن بست ندارد، و همیشه با روحیه جهادی سعی در رفع مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف کشور دارد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۷۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی معاونت بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گردهمایی بسیجیان شهرستان محلات گفت: شجره طیبه بسیج در تمام مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی در مقابل استکبار ایستادگی کرده است. در حال حاضر شاهد پیروزی شجره طیبه و نابودی کامل شجره خبیثه نظام سلطه هستیم.

وی در تشریح فلسفه وجودی انقلاب اسلامی، فلسفه ایجاد و تشکیل بسیج مستضعفین و فلسفه استکبارستیزی و شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: امام(ره) فرمودند «تا زمانی که شرک، بت‌پرستی و استبداد و استکبار باشد ما هستیم و مقاومت می‌کنیم و آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد»

معاونت بازرسی سپاه روح‌الله با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان گفت: حضرت امام خمینی(ره) توانست با پرچمداری نهضت اسلامی، اسلام را در جهان احیاء کند و حکومت اسلامی را در سرزمین ایران اسلامی پایه گذاری کنند.

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی یادآور شد: بیدارگری اسلامی از کشور ما شروع شد و توانسته در این مدت جهان را تحت تاثیر قرار دهد. حضرت امام راحل بیدارگری اسلامی را تنها مختص ایران نمی‌دانستند.

وی قدرت اصلی امام(ره) را قدرت ایمان، معنویت و تقوا معرفی و بیان کرد: امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت اعتماد به خدا وارد عرصه مبارزه با مستکبران شدند و توانست به پیروزی برسند.

معاونت بازرسی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: بسیجی بُن بست شکن است و بُن بست ندارد، و همیشه با روحیه جهادی سعی در رفع مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف کشور دارد.

سرهنگ پاسدار بیک‌محمدی در پایان انقلاب اسلامی را انقلابی عالم‌گیر معرفی و خاطرنشان کرد: بی‌شک انقلاب اسلامی یک انقلاب عالم‌گیر است و سلطه جهانیان را در هم خواهد شکست. دشمن نیز از همین نگران است و بسیجی باید بصیرت داشته باشد و اوضاع و اخبار را تحلیل کند و وارد عرصه جهاد اکبر شود.

در پایان این گردهمایی نیز از خانواده مدافعین حریم حضرت زینب(س) تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات