خبرهای داغ:

صدر نشینی تراکتورسازی با برد صبای قم

از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 14:30 تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان صبای قم بود که با برد 2 بر 1 این تیم، بالاتر از پرسپولیس تهران صدرنشین شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۰۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تراکتورسازی در این بازی فرصت این را داشت که با توجه به تساوی دیروز پرسپولیس تهران برابر پیکان، با برد امروز به صدر جدول برسد.

صبای قم نیز برای جدا کردن خود از تیم های انتهایی جدول، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشت.

این بازی در نیمه نخست از سوی دو تیم پایاپای دنبال شد و در صحنه های از بازی، تراکتورسازی میزبان می توانست به گل برسد که چنین انفاقی نیفتاد.

نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم این شاگردان امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی بودند که با یک بازی تهاجمی در دقایق 54 و 66 با گلزنی محمد ابراهیمی و محمد ایران پوریان 2 بر صفر از حریف خود پیش افتادند.

بازیکنان صبای قم نیز با گلزنی احمد حسن زاده در دقیقه 71 اختلاف را به یک گل کاهش دادند.

در ادامه بازی نیز دو تیم موقعیت های نصف و نیمه بر روی دروازه ها خلق کردند که هیچکدام از آن ها به گل ختم نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود تراکتورسازی به پایان برسد.

تراکتورسازی تبریز با این برد، 23 امتیازی شده و هم امتیاز با پرسپولیس تهران و تنها به خاطر تفاضل گل بهتر به صدر جدول رسید.

صبای قم نیز با 9 امتیاز همچنان تیم چهاردهم جدول است.

در دیگر بازی همزمان نمایندگان تبریزی لیگ برتر نیز، ماشین سازی این کلانشهر با نتیجه 1 بر صفر مغلوب پدیده مشهد شد تا با 6 امتیاز همچنان تیم انتهایی جدول لیگ برتر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار