آیت الله صفایی بوشهری

حوزه علمیه سرچشمه تمامی مبانی و مدیریت انقلابی است

بوشهر- آیت الله صفایی بوشهری در برازجان گفت: حوزه علمیه سرچشمه تمامی مبانی و مدیریت انقلابی و نجات ایران و نابودی استکبار و پیروزی اسلام در حوزه های انقلابی است
کد خبر: ۸۷۸۲۲۴۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان،امام جمعه بوشهر در همایش حوزه های انقلابی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب در حوزه علمیه چهارده معصوم شهر برازجان برگزار شد، اظهار داشت:اسلام تنها دین نظر نیست بلکه دین مدیریت انسان به سمت تعالی و نجات بشریت از سقوط است و در حقیقت اسلام در تمام جنبه های مختلف زندگی بهترین دستورالعمل را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان ساخت:انقلاب اسلامی ایران بعد از غیبت امام زمان(عج) یک فراز تاریخی برای جامعه اسلامی و تحقق همه اهداف و آرمان های معرفتی و تبلیغی اسلام است.

وی افزود: دشمن شناخته است که جوهر تمامی حرکت های اسلامی در حوزه های علمیه است پس بنابراین به دنبال این است که حوزه های علمیه را درتحقق اسلام ناب محمدی دچار چالش کند و روحیه انقلابی از حوزه گرفته شود و در حوزه ها اسلام آمریکایی و تقلبی  و تشیع انگلیسی تبلیغ شود.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: حوزه انقلابی یعنی حوزه اسلاب ناب شناسی و ولایت مدار و جان بر کف در تحقق اهداف مقام معظم رهبری که در درون آن رهبر و امام تربیت می شود و رنگ آن علوی و فکر آن حسینی و هدفش حرکت در مسیر انتظار امام زمان(عج) است.

وی تصریح کرد:جوهره روحانیت استان بوشهر ولایت مداری و انقلابی بودن است که در مسیر اندبشه های رهبری جان بر کف ایستاده ، به طوری که تمامی روحانیون استان بوشهر بسیجی و از حریم ولایت دفاع می کنند.

انتهای خبر


   

 

 

ارسال نظرات