خبرگزاری بسیج از دیلم
بوشهر- فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) گفت: آمریکا برای جبران شکست های خود در کشورهای منطقه به ایجاد و تقویت گروه های تکفیری روی آورد و این راه را برای ادامه جنایات خود در منطقه در پیش گرفت ولی کار آمریکا در منطقه خاورمیانه تمام شده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم، سردار محمد تقی صفری فرمانده تیپ امام صادق (ع) در مراسم یادواره شهدای شهرستان دیلم گفت: هفته بسیج یادآور قدرت، عظمت و هیمنه با اقتدار انقلاب اسلامی و مردان شورانگیز آن است.
وی با اشاره به اینکه سلامت و امنیت موضوعاتی حائز اهمیت در هر جامعه هستند گفت: اگر امروز در نظام ارزشمند اسلامی با افتخار و صلابت زندگی می کنیم و هیمنه پوشالی استکبار را بر زمین مالیدیم به برکت آرمان بلند شهدا و تفکر بسیج بوده است.
سردار صفری افزود: امام(ره) با نگاه دور اندیش خود بسیج را تشکیل داد و از درون این نهاد مقدس سپاه پاسداران، جهادسازندگی، بنیاد شهید و دیگر نهادهای انقلابی شکل گرفتند و بر اساس بسیج پایه ریزی شدند.
وی با تشریح شرایط شروع انقلاب و ایجاد توطئه های دشمن از جمله جنگ تحمیلی تصریح کرد: امنیت کنونی کشور دستاور 8 سال دفاع مقدس و ایستادگی  ملت ایران در برابر دشمن بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس به نقش آمریکا در کشورهای منطقه همچون عراق، اففانستان و سوریه نیز اشاره کرد  و گفت: آمریکا برای جبران  شکست های خود در کشورهای منطقه به ایجاد و تقویت گروه های تکفیری روی آورد و این راه را برای ادامه جنایات خود در منطقه در پیش گرفت ولی کار آمریکا در منطقه خاورمیانه تمام شده است.
این فرمانده نظامی به موضوع برجام نیز  پرداخت و خاطرنشان نمود: هر چقدر ما خوش بینانه نگاه کردیم اما با قطعنامه های پی در پی آمریکا مواجه شده ایم و در هر کجای تاریخ اسلام غفلت شده و به دشمن اعتماد شده است مسلمین ضربه خورده اند.
این مراسم با مرثیه خوانی مداح اهلبیت محمدعلی صالحیان به پایان رسید.  


ارسال نظرات