خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر:

بسیجی ‌وامدار و محدودیت‌پذیر نیست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر گفت: بسیجی تنها فرمانبردار ولایت فقیه است، وامدار و محدودیت‌پذیر نیست. امروز فرهنگ بسیجی در کشورهای عراق، سوریه و لبنان گسترش یافته است.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
سرهنگ سعید کوشکی در همایش جهادگران علمی بسیج با بیان اینکه در هفته بسیج باید تفکر بسیجی را دنبال کرد، اظهار داشت: نباید گذاشت کار به انحراف کشیده شود و بهترین مرجع این مجموعه عظیم انسانی یعنی بسیج، حضرت امام (ره) است.

وی با اشاره به نقش نیروهای مردمی در پیروزی انقلاب افزود: اگر بسیج نبود انقلاب اسلامی به این دستاوردها نمی‌رسید، همانطور که اگر بسیج نبود در انقلاب و جنگ پیروز نبودیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به تحولات شکل گرفته در منطقه بیان کرد: روحیه تحول، شجاعت و مقاومت مرهون تفکری است که امام (ره) به مردم داد که امروز این روحیه و تفکر در راهپیمایی اربعین مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج چند ویژگی دارد که می‌توان آنها را چنین برشمرد؛ بسیجی حامی پابرهنگان و مظلومان است، بسیجی باید مومن به وعده باشد، بسیجی مومن به امام و ولایت است و ویژگی دیگر یک بسیجی صداقت و سادگی او است.

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه بسیجی در مقابل شهدا شرمنده و شرمسار است، تصریح کرد: بسیجی امانتدار است به دنبال اختلاس نمی‌رود و مشکلاتی مانند اختلاس زمانی حل می‌شود که زمان انتصاب یک مدیر زد و بند سیاسی نشود.

وی با اشاره به اینکه بسیجی وامدار نیست، گفت: بسیجی تنها فرمانبردار ولایت فقیه است، وامدار و محدودیت‌پذیر نیست. امروز فرهنگ بسیجی در کشورهای عراق، سوریه و لبنان گسترش یافته است، بسیجی هر جا رود بوی ایمان را منتشر می‌کند.

سرهنگ کوشکی با اشاره به قوانین سکولاری حاکم بر اقتصاد کشور بیان کرد: ما قدرت پنجم موشکی هستیم اما با توجه نکردن به اقتصاد مقاومتی که فرموده مقام معظم رهبری است، درگیر مشکلات اقتصادی هستیم.

وی تاکید کرد: مشکلات فرهنگ و اقتصاد باید حل شود تا این مملکت شکوفا شود، آمریکا این را فهمیده و از قدرت گرفتن و شکوفا شدن ایران می‌ترسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها