خبرهای داغ:

اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه هفته بسیج در اقلید

جانشین فرمانده ناحیه بسیج اقلید از اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه هفته بسیج از 30 آبان‌ماه جاری تا ششم آذرماه در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
مهدی صالحی امروز هفته بسیج را سالروز تفسیر معمار بزرگ انقلاب از عشق، ایستادگی، امنیت و مجاهدت در تشکیل مولودی افسانه‌ای که وجودش ابر آرامش را در نقاط مختلف جهان از عراق و سوریه تا یمن و فلسطین حاکم کرده است، معرفی کرد.

وی به شعار هفته بسیج در سال جاری با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و خدمتگزاری» اشاره کرد و عنوان داشت: همزمانی آغاز هفته بسیج امسال با اربعین حسینی معنویت ویژه‌ای به ویژه‌برنامه‌های این ایام می‌بخشد.

صالحی از اجرای بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی، بصیرتی و ... در طول هفته بسیج در سطح شهرستان اقلید خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها در سه سطح ناحیه‌ای، حوزه‌ای و پایگاهی برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه اقلید تصریح کرد: دیدار با امام‌ جمعه، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از دانش‌آموزان نخبه بسیجی، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، شب‌شعر خون خدا، گل‌باران قبور شهدا، راه‌اندازی کاروان عزاداری اربعین، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی، کارگاه آموزی مقاومت ملی پایدار، تجمع بزرگ بسیجیان و... ازجمله ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج است که در سطح شهرها و روستاهای شهرستان اقلید برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها