فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی مطرح کرد

مقابله با تهدیدات نرم دشمن ماموریت مهم بسیج

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش بسزایی ایفا می‌کند که یکی از ماموریت‌های آن مقابله با تهدیدات نرم دشمن است
کد خبر: ۸۷۸۱۴۷۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، علی غضنفری در جمع دانش آموزان دبیرستان حکمت خورموج اظهار داشت: نقش بسیج دانش‌آموزی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های فرهنگی بسیار تاثیر گذار بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج دانش‌آموزی موتور محرکه بسیج است و امروز همه اقشار و مسوولان خواسته‌های دانش‌آموزان را به عنوان اولویت اول می‌دانند.

وی ادامه داد: باید روحیه بسیجی و جهادی به‌عنوان دفاع مقدس با رویکرد فرهنگی و اجتماعی گسترش پیدا کند و نگذارند بهترین جوانان ما که آینده‌ساز این انقلاب و نظام هستند فرصت‌ها را از دست بدهند.

غضنفری تاکید کرد: برنامه‌هایی که بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان اجرا می‌کند می‌تواند زمینه لازم برای افسران جنگ نرم با روحیه انقلابی در این شرایط پیچیده، موثر و مفید واقع شود.

وی افزود: بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش بسزایی ایفا می‌کند که یکی از ماموریت‌های بسیج مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

ارسال نظرات