بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله در حمایت از پویش رسانه‌ای «من-محسن-خزائی‌ام»

شهید «خزایی» و اصحاب رسانه، زینب گونه حافظ حریم حسین(ع) هستند

در بخشی از بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله به منظور حمایت از آغاز به کار پویش رسانه‌ای «من-محسن-خزائی‌ام» در استان مرکزی چنین آمده است: اگر مدافعان حرم، عباس‌گونه از حریم زینب(س) پاسداری می‌کنند؛ محسن خزایی و اصحاب رسانه، هم عباس‌ حرم زینب‌اند و هم زینب گونه حافظ حریم حسین(ع) هستند.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۵۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اصحاب رسانه و مطبوعات استان مرکزی به عنوان دومین استان کشور پس از شهادت خبرنگار شهید مدافع حرم «محسن خزائی» پویش خبرنگاران حریم و حرم را با شعار «من_محسن_خزائی‌ام» را به راه انداخته‌اند.

پویشی خودجوش که از روز گذشته در بین اصحاب رسانه استان مرکزی شکل گرفته است و تاکنون 67 نفر از اصحاب رسانه استان برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند.

سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله ضمن تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان به منظور حمایت از این حرکت خودجوش و انقلابی بیانیه‌ای را صادر کرده که متن آن به شرح ذیل است:

«بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم»

﴿مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا﴾

«از مومنان کساني هستند که به پيمانی که با خدا بسته بودند کاملا وفا کردند. بعضي بر سر پيمان خويش به شهادت رسیدند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود را تغییر ندادند.»

کربلا میدانی به وسعت همه عالم است که طراحش خدا و نقش آفرینانش همه بشریت‌اند. آنان که در عصر امامت سیدالشهداء(ع) سر از خاک عدم برداشته و در نینوا به یاریش شتافته‌اند؛ یک حلقه از اصحاب پُرشمار ثارالله اند و جای تعجب ندارد که هر روز عاشورا و هر زمین کربلا باشد، چرا که حماسه حسین و حسینیان در روز عاشورای سال 61 هجری در کربلا با خون جوشیدن گرفت اما با همت اولیای الهی در دو سوی تاریخ امتداد یافته است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: به فرموده سید شهیدان اهل قلم "راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذرد و هر کس در هر زمان بدین صلا، لبیک گوید؛ از ملازمان کاروان کربلاست."[1]

در بخش دیگر این بیانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اینکه پیش از کربلا همه پیامبران و ائمه روضه خوانده و پیام کربلا را رسانده‌اند، تصریح کرده است: پس از عاشورا نیز اولیای خدا با جلوداری امام سجّاد(ع) و زینب کبری(س) در طول تاریخ سوخته‌ و نور افکنده‌اند و معنای اربعین همین است که حسین(ع)، فرهنگ حسین(ع)، پیام حسین(ع) و راه حسین(ع) محصور به دشت کربلا و محدود به روز عاشورا نیست. "درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت."[2]

این بیانیه آورده است: امروز نیز در عصر اسارت بشر در تارهای نامرئی تبلیغات و امواج نامحسوس رسانه‌های اغواگر و ظلمت افکن، هنوز هم رسانه‌های روشنگر و بیداری‌بخش نور هدایت را بر شام تاریک نفسانیات می‌تابانند و ظلم و ظلمت را می‌شکنند. "پيام‌هاى خدا را ابلاغ مى‌كنند و از او مى‏‌ترسند و از هيچ كس جز خدا بيم ندارند."[3]

در بخشی دیگر از این بیانیه افزوده است: در این میدان شهیدانی چون سیّد غلامرضا رهبر، سیّد مرتضی آوینی، محمود صارمی، محمود بیضایی، هادی باغبانی و 16 شهید سرافراز رسانه از سرزمین آفتاب، به عهد خویش با خدا وفا کرده و دنباله کهکشان شهادت را از عمق تاریخ به عصر ما کشانده‌اند. اینان مجاهدانی بزرگ‌اند که در جهاد کبیر با دشمن، با خون و با قلم حریم ولایت را علمداری می‌کنند.

این بیانیه با تاکید بر اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد، تصریح کرده است: آخرینِ این قافله تا امروز، «شهید محسن خزایی» است که با شهادتش دو نشان را با یک تیر زد. هم مدافع حرم زینب(س) شد و هم مدافع اندیشه و مرام زینبی. آری اگر مدافعان حرم، عباس‌گونه از حریم زینب(س) پاسداری می‌کنند؛ محسن خزایی و اصحاب رسانه، هم عباس‌ حرم زینب‌اند و هم زینب گونه حافظ حریم حسین(ع).

در بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله افزوده است: اگر بصیرت، رشادت و ایثار در میدان تبلیغات و رسانه نباشد و حقایق با صراحت تبیین نشود؛ دشمن در میدان تبلیغات غالب خواهد شد و دستاوردهای نظامی نیز بر باد خواهد رفت.

در این بیانیه سازمان بسیج رسانه ضمن حمایت از پویش «من_محسن_خزائی‌ام» تاکید کرده است: بنابراین بر ماست که هم چون «خبرنگار شهید محسن خزایی»، با بصیرت، صدق، صبر و حلم، زینب‌وار به عهد خود با خدا وفا کرده و مدافع حریم ولایت باشیم. بحمدالله و از آنجا که وعده الهی بر تداوم راه شهیدان است، جمعی از اصحاب ولایی حوزه رسانه استان مرکزی در اقدامی کاملا خودجوش و انقلابی، اقدام به راه‌اندازی پویش رسانه‌ای #من_محسن_خرایی_ام  نموده‌اند. این اقدام به جا که ناشی از بصیرت و زمان‌شناسی و مصداق حضور آگاهانه در میدان و عمل به هنگام است، باید مورد حمایت مسئولین، سایر اصحاب رسانه و نیز مردم عزیز استان واقع شود تا ضمن گسترش دامنه آن در کشور، الگویی برای فعالان رسانه‌ای جهان اسلام گردد.

در بخش پایانی این بیانیه آورده است: سازمان بسیج رسانه استان مرکزی ضمن حمایت از این پویش و پیوستن به آن، آمادگی خود را برای هرگونه کمک به این حرکت ارزشمند اعلام می‌دارد. خداوند ما را بر صراط مستقیم حسینی ثابت قدم و زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیه الله(عج) قرار دهد.                                     

انتهای پیام/
ارسال نظرات