فرمانده سپاه دشتستان:

کسانی که بحث ارتباط با آمریکا را مطرح می کنند کودن سیاسی هستند

بوشهر-فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در یادواره شهدای روستای بنداروز گفت: اعتقاد ما این است که کسانی که بحث ارتباط با آمریکا را مطرح می کنند کودن و عقب مانده سیاسی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۴۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان، سرهنگ نعمت اله غلامپور در این یادواره که با حضور جمعی از مسئولین، خانواده­ های شهدا و بسیجیان و هم زمان با اربعین حسینی در گلزار شهدای این روستا برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان یکی از کسانی هستند که در قیامت بر اعمال ما شهادت می­ دهند چرا که شهیدان زنده­ اند و اعمال ما را می­ بینند لذا لازم است که طوری زندگی کنیم که اعمال ما، شهدا را آزرده خاطر نکرده و یا به تعبیر بهتر با اعمال خود، آن­ها را خشنود سازیم.

وی تصریح کرد: دشمنی با آمریکا یکی از مطالبی است که در وصیت نامه اغلب شهدا بر آن تأکید فراوان شده است چرا که آمریکا دشمن ما، دین ما، مذهب ما و ایرانی بودن ما است.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: ما از تاریخ یاد گرفته­ ایم که آمریکایی­ ها قابل اعتماد نیستند و کشوری که بدهکارترین، فاسدترین و ناامن­ ترین کشور دنیاست چگونه می­ تواند دلش برای اقتصاد، امنیّت و مردم ما بسوزد که قصد دارد با کشور ما ارتباط برقرار کند.

غلامپور خاطرنشان کرد: یک هفته پیش، آمریکایی­ ها تحریم­ های ما را ده سال دیگر تمدید کردند که این برجام مسئله­ دارِ مشکل­ دار یک نقطه بسیار خوبی که در آن نهفته است این است که بعضی­ ها فهمیدند آمریکایی­ ها قابل اعتماد نیستند.

در پایان این یادوراه مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار 11 تن از شهدای این روستا با حضور شرکت­ کنندگان در این یادواره برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات