یادواره شهدای پایگاه مقاومت امام علی (ع) برازجان برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) برازجان با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا، بسیجیان و مردم در برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۹۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان، جانشین فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در این یادواره گفت: صدها سال از واقعه کربلا می­ گذرد و در همه این سال­ ها دشمنان اسلام سعی کردند نور امام حسین (ع) را خاموش کنند امّا امروز می­ بینیم این نور هر سال مشعشع­ تر از سال گذشته شده است.

سردار حمید اباذری افزود: امروز نور امام حسین (ع) عالم­ گیر شده است به طوری که در همین سال جاری، مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در 130 کشور دنیا برگزار شد.

وی اظهار داشت: در عصر کنونی بزرگترین تجمع انسانی در تاریخ در اربعین حسینی رقم خورده است که همه دنیا شاهد موج عاشقان امام حسین (ع) تا سقف 25 میلیون نفر در این روز است که سال به سال بر تعداد آن افزوده می­شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، یزید زمان یعنی آمریکا، صدام را مأمور کرد تا نور حسین (ع) را در ایران خاموش کند امّا نسل دوّم انقلاب اسلامی یعنی همان­ ها که امام خمینی (ره) در سال 1342 فرموده بود که یاران من در گهواره­ ها هستند از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

سردار اباذری با اذعان به این مطلب که انقلاب اسلامی به سادگی به دست ما نرسیده است، تصریح کرد: عدّه­ ای در داخل کشور به دنبال سازش با دشمنان هستند. دشمنی که دستش آلوده به خون جوانان ما است و از دویست سال پیش نقشه کشیده است که اسلام را تکّه تکّه کند و با همین هدف، امروز مسلمان را به جان مسلمان انداخته است تا یکدیگر را بکشند.

وی خاظرنشان کرد: پشت سر همه این خباثت­ ها، شیطان بزرگ قرار دارد. 37 سال است که با انقلاب اسلامی در حال دشمنی در عرصه­ های مختلف هستند امّا ما روز به روز رشد کردیم و قد بر افراشتیم تا امروز پرچمی را که به دست ما رسیده است به قلّه و به دست صاحب اصلی­ اش حضرت صاحب (عج) برسانیم.

در این یادواره ابوذر بیوکافی از مداحان اهل بیت علیهم السلام به مداحی پرداخت و در پایان نیز با اهدای لوح سپاس از زحمات و فداکاری­ های خانواده­ های شهدای این پایگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات