جشنواره جهادگران «علم و فناوری»مازندران برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری مازندران درجمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری مازندران خبرداد.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۵۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی بسیج علمی پژوهشی مازندران، محمدهادی مؤذن گفت:این جشنواره به مناسبت هفته بسیج با محوریت ۲ شهید گرانقدرشهیدحبیب الله افتخاریان«ابوعمار»وشهیدمدافع حرم رحیم کابلی از ساعت ۹الی ۱۱صبح روز ۲ آذرماه سال جاری در محل سالن علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در این جشنواره از نفرات برتر علمی در اقشار مختلف بسیج تجلیل به عمل می آید، اضافه کرد:سخنران این جشنواره سردارمحمدمهدی نژاد نوری ، معاون سابق وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و عضو کنونی هیٔت علمی دانشگاه مالک اشترو مشاور عالی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی است.
مؤذن با اشاره به برگزاری نمایشگاه «توانمندی عرصه اقتصادمقاومتی» از سوی سازمان بسیج سازندگی استان در محل پارک ملل ساری ، گفت:برخی از نخبگان سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به معرض نمایش می گذارند.
براساس این گزارش،سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران از سال ۸۷در استان راه اندازی شد و درحال حاضر با بیش از ۱۳۰۰ عضو سعی دارد از نخبگان در سطوح مختلف علمی،پژوهشی و فناوری حمایت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار