مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر مطرح کرد

تحقق حاکمیت نوین اسلامی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها

بوشهرـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اگر می‌خواهیم حاکمیت نوین اسلام را شاهد باشیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را در دانشگاه‌ها نهادینه کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۲۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در نشست رؤسای دانشگاه‌های استان بوشهر علت ماندگاری قیام امام حسین را ایثارگری سیدالشهدا ذکر کرد و گفت: اینکه جامعه ما از نظر مسائل امنیتی، فکری و فرهنگی جامعه امن و ایمنی است را باید قدر بدانیم که این شرایط در سایه شهدا به ویژه شهدای دانشجو محقق شده است.

دشتی بیان کرد: مدیران مراکز علمی و دانشگاهی استان بوشهر افراد متدین و از خانواده مذهبی و انقلابی هستند و نشان می‌دهند که دغدغه مباحث فرهنگی، سیاسی در دانشگاه دارند.

وی با بیان اینکه مدیران دانشگاهی استان بوشهر نسبت به محیط دانشجویی و فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی دغدغه دارند، خاطرنشان کرد: هر جامعه‌ای که دچار انحراف می‌شود برای رفع انحراف آن شاهد هستیم که شهدا به داد آن جامعه می‌رسند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک نوع سرمایه‌گذاری در محیط‌های دانشجویی است.

دشتی بیان کرد: اگر می‌خواهیم حاکمیت نوین اسلام را شاهد باشیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را در دانشگاه‌ها نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه از روسای دانشگاه‌ها انتظار داریم نسبت به برگزاری یادواره‌ شهدای دانشجو مثل همیشه اهتمام داشته باشند، افزود:  دانشگاه باید در مسائل فرهنگی اثرگذار باشد و فرهنگ و سیاست در جامعه از سوی دانشگاهیان اداره شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع (استان بوشهر هم گفت:  مجموعه علم و دانش را باید با بسیج و بسیجی بودن باید گره بزنیم و معنای حقیقی بسیجی بودن را از حرکت امام حسین(ع) یاد بگیریم.

حجت‌الاسلام حسین دشتی بیان کرد: ریختن خون امام حسین برای برداشتن جهل و شهادت آن امام هم برای برداشتن گمراهی بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: تمام انقلاب و هویتی که انقلاب ما به جهان معرفی کرده این است که پرچمدار علم و انقلاب و شهادت و بسیجی بودن هستیم.

دشتی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند و از دانشمندان کشور خواستند انقلابی باشند حقیقت انقلابی غیر از این نیست که انسان نسبت به دین و نظامش احساس مسؤولیت کند.

وی یادآور شد: امام حسین به ما آموخت که از منافع زندگی خود برای اعتقاداتش هزینه کند و باید پیرو راه آن امام باشیم.

ارسال نظرات