فرمانده سپاه تنگستان:

بسیج حرکت بزرگ انقلابی و اجتماعی است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: بسیج یک حرکت بزرگ انقلابی و اجتماعی است که با توجه به نیاز، زمان و شرایط جامعه در آن شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۶۲۴۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان, محمد علی ملاکی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: تفاوت بسیج انقلاب اسلامی از آن جهت با سایر نیروهای مردمی در نقاط مختلف جهان تفاوت دارد که دارای ویژگی‎های خاص است.

 وی ضمن اشاره به تفاوت‌های بسیج با نیروهای مردمی سایر کشورهای جهان گفت: سایر نیروهای مردمی کشورهای جهان به دنبال کسب قدرت هستند؛ اما بسیجیان انقلاب اسلامی همواره به فکر خدمت به مردم هستند.

ملاکی اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف است.

وی افزود: قطعا آسایش و آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت ها و ایثارگری های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه تنگستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طول سالیان پس از جنگ گفت: به برکت خون شهدا و بالاخص شهدای بسیجی در سال های گذشته امنیت و آرامش در تمام نقاط ایران اسلامی حاکم بوده است و پیشرفت های غیرقابل انکاری را در زمینه های گوناگون علمی و پژوهشی تا دفاعی و امنیتی را شاهد بوده ایم.

ارسال نظرات