خبرهای داغ:
دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا:

برپایی نماز و امر به معروف، رمز ماندگاری بسیج و سپاه

دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در نشست تربیت و تعالی بسیجیان حوزه بسیج جناب قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز، گفت: رمز ماندگاری بسیج و سپاه و جامعه اسلامی بر پایه دو رکن اصلی نماز و امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۱۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی افزود: شرط رهایی و دوری جامعه اسلامی از منکرات و زشتی های انسانی، ادای به موقع و سر وقت نماز است چراکه امر به معروف و نهی ازمنکر و برپایی نماز، مانع ورود انسان به عرصه ها و برهه های ناآرام و شوم زندگی می شود.

وی با اشاره به معیارهای حکومت اسلامی مسلمانان، خاطرنشان کرد: پرداختن به مسائل فرعی دین از جمله ادای اصول فرعی موجب بهبود کیفیت دین مداری است.

ملکی با بازگو کردن مبانی پیاده سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و به تبع آن در سطوح دیگر همچون محیط خانواده و دوستان، خاطرنشان کرد: اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر به صورت زبانی، راه گشای حل همه مشکلات سر راه این عرصه از زندگی بشری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال، اقدام و انجام اعمال در لحظه و زمان مناسب خود را موجب رونق جامعه اسلامی دانست و افزود: لازمه عملی شدن این ساختار تنها با پیروی کردن از بیانات و رهنمودهای ولی امر مسلمین تحقق و سامان می یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار