خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین:

دشمن درصدد نفوذ در بین دولتمردان است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر( عجل الله تعالی فرجه الشریف )استان قزوین با اشاره به اینکه یک مسؤول نفوذی از دشمن نیز خطرناک‌تر است گفت: دشمن درصدد نفوذ در بین دولتمردان است.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۶۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه امام صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار بسیج؛ اظهار داشت: آمریکا خود به پلیدی خود اعتراف کرده است. عده‌ای در داخل هستند که نمی‌خواهند بفهمند. حضرت آقا تأکید زیادی به ملت دارد این دشمن از دشمنی خود دست بر نداشته است و دست به شیوه‌های دیگر می‌زند و می‌خواهد مسؤولیت‌های تأثیرگذار را گرفته تا مانع رسیدن مردم به اهداف شود و با نفوذ مردم را خار کنند.
وی با اشاره به اینکه شیعه بارها و بارها به دلیل نفوذ دشمنان تاوان‌های سختی را پس داده است، متذکر شد: عوامل نفوذی در زمان امام حسین(ع) کاری کردن که مردم آنها را بیگانه می‌دانستند و ان واقعه هولناک رقم خود که همه به دلیل نفوذ دشمن در بین مسؤولین بود.
شاهرخی با اشاره به اینکه اگر یک مسؤول نفوذی باشذ مانع حرکت مردم به سوی اهداف متعالی می‌شود، تصربح کرد: دشمن درصد این است که جایگاه‌های سیاسی را تحت نفوذ خود بگیرد و مانع گسترش حرکت ملت ایران شود.
این فرمانده با انتقاد از وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: همزمان با چاپ یک روزمانه اسرائیلی و درج خبری مبنی بر اینکه هنوز در کتاب دانش‌آموزان ایرانی درس‌هایی مانند فرمانده کوچک به چشم می‌خورد، اموزش و پروش بعد از آن درس حسین فهمیده را از کتاب دانش‌آموزان حذف می‌کند که به عمد بوده است خداوند به دادشان برسد و اگر از روی اشتباه بوده است باید بدانند بد اشتباهی انجام داده‌اند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین با طرح سوالی مبنی بر اینکه در عرصه سیاسی چطور مانع نفوذ شویم، تأکید کرد: اجازه ندهید اشرافیت درد نکشیده و مرفعان بی درد بر سرنوشت این مردم حاکم شوند. رصد کنیم اوضاع و احوال را و مانع پیشرفت اشرافی‌گری در منطقه، شهر و کشورمان شویم.
این پاسدار ادامه داد: استان قزوین را ببینید که نفوذ اشرافیت وجود دارد یا خیر اگر وجود دارد با فریاد لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه‌ای انها را به زیر بیاورید.
شاهرخی اضافه کرد: انحراف انقلاب  و دور شدن از خط  اصلی  اسلام ناب محمدی  توسط نفوذ  ادامه دارد و در این راه  کانون‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر و نخبگان در معرض قرار دارند که  بتوانند برنامه‌های دشمن را پیاده کنند.
این فرمانده تصریح کرد: در حال حاضر نیز برای دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام در آن سوی مرزها، شهدای عزیزی از جهان اسلام تقدیم می‌شوند و اگر امروز مرزهای دفاع در عراق، سوریه و یمن و دیگر موارد گسترش یافته به برکت خون‌های مطهر شهدای مدافع حرم است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین، در پایان با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند ما نباید در سوریه و عراق بجنگیم، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که عده‌ای با تحلیل‌های مختلف، افتخارات ایران را در سوریه و عراق کمرنگ جلوه دهند زیرا اگر این مدافعان حرم نبودند بنا به فرمابش مقام معظم رهبری امروز ما باید در سنندج و همدان با دشمن مبارزه می‌کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها