خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص) شیراز:

3500 دانش آموز شیرازی تا پایان سال 95 به راهیان نور اعزام می شوند

سرهنگ پاسدار حسینی گفت: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی از هجوم فرهنگی و جنگ نرم تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۴۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) شیراز در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان شیراز به اردوی راهیان نور، گفت: در این مرحله از اعزام راهیان نور تعداد هزار نفر از دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور اعزام شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در مجموع تا پایان سال جاری تعداد سه هزار و پانصد از دانش آموزان مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز به سرزمین های دفاع مقدس اعزام خواخواهند شد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی از هجوم فرهنگی و جنگ نرم تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است.

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان و اولیاء ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز از اردوهای راهیان نور، ادامه داد: نسل نوجوان و جوان کشور با حضور در اردوهای راهیان نور ضمن اینکه با مناطق عملیاتی، حماسه ها و شهدای دفاع مقدس آشنا می شوند، به خودسازی معنوی پرداخته و با تقویت آموزه های دینی در مقابل آسیب های اجتماعی و هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی نیز مصون می شوند.

وی دانش آموزانِ امروز را نسل آینده ساز کشور دانست و خاطرنشان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان امنیت اجتماعی و کشور را تقویت و آسیب های اخلاقی را در جامعه کمرنگ و محو می کند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: دانش آموزان حاضر در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نظیر شلمچه، اروندکنار و طلائیه بازدید کرده و در کلاس رزم شبانه نیز حضور خوهند یافت، در حاشیه این سفر نیز مسابقات فرهنگی و دوره های آموزشی برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

وی افزود: اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور از سوی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی با بیان اینکه یک نفر روحانی و یک نفر خادم شهدا با هر گروه از دانش آموزان همراه خواهند بود، خاطرنشان کرد: طِی این سفر پیشکسوتان دفاع مقدس و راویان راهیان نور در مناطق مختلف در کنار دانش آموزان حضور خواهند داشت و به روایت حماسه سازی های رزمندگان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهند پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها