خبرهای داغ:
مسئول انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی:

هنر با معرفی دفاع مقدس و ارزش های انقلاب ماندگار می شود

مسئول انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی به بهانه برگزاری نمایشگاه «قاب های ماندگار» سید مسعود شجاعی در خانه فرهنگ تبریز، گفت: هنر با معرفی دفاع مقدس و ارزش های انقلاب ماندگار می شود بنابراین با توجه به این اصل مهم باید برای ایجاد و احیای ارزش ها با هنر وارد میدان شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۰۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

ندا تنهایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این نمایشگاه بهترین فرصت بود تا به بهانه بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار، آثار استاد شجاعی را که خود در دوران دفاع مقدس حضور داشته و آن را لمس کرده است، در قالب کاریکاتور و عکس به نمایش بگذاریم.

وی افزود: استاد شجاعی تنها اثر خلق نکرده اند بلکه ایشان آثارشان را زندگی کرده اند، زخم های آن روزها (هشت سال دفاع مقدس) هنوز در وجود استاد تازگی دارد و این تازگی را هر بیینده ای می تواند از قاب های ماندگار ایشان به وضوح حس کند.

 

تنهایی استقبال از این نمایشگاه هنری را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: بازدیدکنندگان با دیدن نمایشگاه شخصی که خود در میدان هم رزمنده بود و هم هنرمند ثبت قاب های ماندگار، لحظه های زنده ای از دفاع مقدس را مشاهده می کنند.

وی ضمن قدردانی از هادی هاشمی؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان و محمد محمدپور؛ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان و اعضای انجمن کاریکاتور و گروه کارتونیست های تبریز در برپایی این نمایشگاه، نیاز مردم را به برگزاری چنین نمایشگاه هایی ضروری دانست و بیان کرد: مردم نیازمند هنر پاک، مردمی و بی ریا هستند و استقبال آن ها از این نمایشگاه این مساله را نشان می دهد.

 

نمایشگاه قاب های ماندگار برگرفته از آثار سید مسعود شجاعی؛ مدیر خانه کاریکاتور کشور در نگارخانه میرعلی تبریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی(خانه فرهنگ تبریز) در حال برگزاری است که علاقه مندان به آن می توانند تا بیستم آبان از ساعت 15 تا 19 از آن دیدن کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار