خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس:

آنان که فریفته دنیایند، نمی‌توانند در مکتب عاشورا قرار بگیرند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: برخي ها نمي خواهند عاقبت به خير شوند و از اول انقلاب با امام مستضعفان و انقلاب مشكل داشتند اما جرات عرض اندام در برابر امام را نداشتند.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۵۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

احمد حيدري از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با گلایه مندی از عملکرد بدخواهان نظام و انقلاب اظهار کرد: آنان كه از انقلاب و همراهی مردم جا مانده اند و به نفس بريده ها و سازش كاران معروف هستند از اول با انقلاب مشكل داشتند.

وی اضافه کرد: این افراد از ترس امام راحل جرات عرض اندام نداشتند و از اول هم نظرشان اين رويه نزدیکی به آمریکا بوده است زيرا ظرف و اندازه آنها در حد درک انقلاب نبوده است!

انقلاب اسلامی ایران ملت بزرگ و مردان بزرگ ايران را به همراه داشت  و در كنار همه این ها معمار بصیر انقلاب اسلامی و فرهنگ بزرگي همانند عاشورا را در پس زمینه تاریخی خود داشته و از آن بهره مند بوده است.

فرمانده گردان حضرت رسول (ص) در دوران دفاع مقدس  تبیین کرد: كساني كه تمام فكر آنها دنياي فاني است چه انتظاري داريم در مكتب عاشورا قرار بگيرند؟

وی افزود: تاريخ و گفته ها و نوشته ها نشان مي دهد بدخواهان انقلاب از همان ابتدا  چراغ سبز را به آمريكا نشان مي دادند  و از ترس امام  مستضعفان و رهبري بزرگوار جرات ترويج فكر انحرافي نداشتند.

حیدری تصریح کرد: حالا كه كمي ميدان باز شده است و نوای رابطه با آمریکا را شنیده اند  به دنبال ارتباط با غرب هستند حال آنکه ما نمی خواهیم و نمي توانيم به آمریکایی ها  دل ببنديم چرا که  آنان به صورت مداوم در عمل بد عهدي خود را اثبات كردند.

احمد حیدری، فرمانده گردان محمد رسول الله در دوران جنگ تحمیلی در خاتمه اذعان کرد: تا خونی در شریان های  ما جریان دارد ايستاده ايم و ما ملتي هستيم كه در تمام تاريخ ايستاده و ماندگاریم.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها