خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

ولایتمداری بدون استکبار ستیزی معنا ندارد/ 13 آبان نمایش تبری از دشمنان و مبارزه با استکبار است

امام جمعه میاندوآب گفت: مردم میاندوآب، همگام با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان امسال، تبری از استکبار و مصادیق آن یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می دهند.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۳۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاه با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان در ایران اسلامی، برگرفته از استکبار ستیزی ملت ایران و تقابل با کدخدا است، اظهار کرد: در 13 آبان، دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام، وارد لانه جاسوسی شده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار ریشه عمیقی در بین ملت ایران اسلامی دارد، افزود: این موضوع برگرفته از تولی و تبری از مبانی دینی و تعالیم قرآن است که اگر کسی اهل تولی باشد ولی تبری نباشد، در واقع در دین او خدشه وارد است.

وی با بیان اینکه موضوع تولی و تبری در زیارت عاشورا نیز مطرح است، گفت: باید استکبارستیز بوده و در این موضوع نیز باید وارد مصادیق آن شد تا تبری واقعی انجام گیرد.

حسن زاده،" مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" را همان مصداق تبری و مبارزه با استکبار عنوان و تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام با بهره گیری از تعالیم دینی تولی و تبری، وارد صحنه شده و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب دیگری رقم زدند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در بهمن 57 مردم از امام و ارزش ها استقبال کرده و تولی را نشان دادند، اظهار کرد: در 13 آبان نیز مردم تبری واقعی را با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، محقق ساختند.

وی با تاکید بر اینکه شاخصه انسان خدا محور و ولایتمدار، ایستادگی در برابر استکبار است، افزود: مردم میاندوآب، همگام با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان امسال، تبری از استکبار و مصادیق آن یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار