خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه بهار:

شهدا همه چیز را در رضایت پروردگار خود می‌دیدند

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه بهار گفت: شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند، عبد بودند یعنی به مقامی رسیده بودند که همه چیزرا در رضایت پروردگار خود می‌دیدند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۹۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام طالبیان در یادواره شهدای دانش‌آموز و مدافع حرم در شهر دمق با گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: انسان برای شهادت دو کلید می‌خواهد که شامل کلید معنویت و کلید امام حسین(ع) است.

وی افزود: شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند، عبد بودند یعنی به مقامی رسیده بودند که همه چیزرا در رضایت پروردگار خود می‌دیدند.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: آنها اراده کردند و به خواسته خود رسیدند، هر کسی در هر کاری اراده کند به آن خواهد رسید همانطور که برخی در راه کسب مقام و ثروت دنیوی می‌کوشند و می‌رسند و شهدا هم راه خود را انتخاب کرده و با اراده قوی به آن چیزی که می خواستند، رسیدند.

وی اظهار داشت: در راه کسب معنویت اگر ذائقه انسان با یاد و نام خدا شیرین شود برای ادامه راه تشویق می‌شود، اکنون دشمنان با وارد کردن شیرینی‌های کاذب در تلاش هستند تا نگذارند جوانان و نوجونان ما به شیرینی اصیل الهی دست یابند.

طالبیان دومین کلید نجات را کلید امام حسین (ع) دانست و بیان کرد: حتی نویسندگان و متفکران غرب و شرق نیز به این نتیجه رسیده‌اند که زندگی امام حسین (ع) مسیر نجات است و از ایشان باید الگو بگیرند.

وی خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: اگر می خواهید به مقام شهدا دست یابید یا حتی بالاتر از آن، تنها راهش اجتناب از گناه است زیرا که امام علی (ع) فرمودند «کسی که قدرت گناه داشته و از ارتکاب آن خودداری نماید مقامش بالاتر از شهید است».

انتهای پیام/

ارسال نظرات