رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

دانش‌آموزان پای خون شهدا می‌ایستند

بوشهرـ رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: دانش آموزان امروز پیام شهدا را دریافته‌اند و پای خون شهیدان و حفظ دستاوردهای انقلاب خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۴۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵




 



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، ظهیر محمودی در یادواره شهدای دانش‌آموز بردخون اظهار داشت: شهیدان دانش آموز مانند شهید فهمیده ایثارگرانه جان خود را برای بقا و دوام انقلاب فدا کردند.

محمودی با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی و خلق انقلاب اسلامی، بیان داشت: دانش آموزان امروز پیام شهدا را دریافته‌اند و پای خون شهیدان و حفظ دستاوردهای انقلاب خواهند ایستاد پس وظیفه دانش آموزان این است که مانند شهید فهمیده از همه دارایی و هستی خود بگذرند.

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ شهادت و اجرای یادواره شهدا در مدارس، افزود: ماندگاری نظام اسلامی به همراهی و مشارکت همه دلسوزان نظام است و دانش آموزان نیز برای حفظ اعتقادات، باورها و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند و شهیدان دانش آموز را الگوی همیشه خود قرار می‌دهند.

کشور ما دارای فرهنگی اصیل و سابقه‌دار است

در ادامه نیز یکی از روحانیون گفت: اهداف و آرمان‌های شهدا را بدانیم و برای تحقق آنها تلاش کنیم چرا که دشمن می‌خواهد نسل آینده ساز نسبت به اهداف انقلابی و ارزشی بی تفاوت باشد و جامعه دچار خودباختگی و عقب ماندگی فرهنگی شود.

حجت‌الاسلام مختار اسماعیلی افزود: دشمن جوانان ما را شناخته و برای تضعیف اعتقادات آنان می‌کوشد و همواره برای اجرای توطئه‌های خود برنامه‌ریزی می‌کند پس ما خواسته رهبری و شهدا را تحقق بخشیم زیرا کشور ما دارای فرهنگی اصیل و سابقه‌دار است.

در ادامه وصیت نامه شهید احمد انیسه و زندگی نامه شهید فهمیده قرائت شد و پس از قرائت دلنوشته‌ای خطاب به شهیدان، هدایایی به دانش آموزانی که نام محمدحسین داشتند تقدیم شد.

این یادواره با مشارکت حوزه مقاومت کربلا، بسیج دانش‌آموزی شهرستان و اداره آموزش و پرورش منطقه در مدرسه نجات الهی شهید فهمیده برگزار شد و مسؤولان بسیج دانش‌آموزی، ادارات و خانواده‌های معظم شهدا و اولیا دانش آموزان در آن حضور یافتند.

ارسال نظرات