یادداشت/

شکستن بت ابرقدرت ها، مهم ترین دستاورد اشغال لانه جاسوسی

کد خبر: ۸۷۷۰۴۹۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

قیام و انقلاب مردم مسلمان ما در دفاع از شرافت و هویت اسلامی، برتارک مبارزات ضد استکباری درخشید و رهگشای شکست هیبت دروغین امریکا شد.

عدم توانایی استکبار در حل بحران، طلسم ابرقدرت ها را شکست و رهگشایی برای مبارزان و مجاهدان در سراسر عالم شد و چه زیبا امام راحل فرمودند: اشغال لانه یک ارزش سیاسی داشت که همه ارزش های دیگر پیش آن کوچک است و آن شکست بت ابرقدرت هاست.

به واسطه ی تسخیر لانه، خط دفاعی امریکا که همیشه به وسیله آن رعب و وحشت ایجاد می کرد فرو ریخت و شکست های پیاپی امریکا در بعد حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات گروگانها، اسطوره غیرقابل نفوذ بودن امریکا را در هم ریخت و نشان داد که امریکا را می توان با حرکت گسترده و اتکا به مردم شکست داد و این کلام گهربار امام خمینی(ره) که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، عینیت یافت.

از آنجا که تاریخ، آیینه عبرت زمان و صحنه نبرد حق و باطل است ،باید از این تجربیات ره توشه ای برداریم تا در آینده چراغ راهمان باشد و بدانیم که هر وقفه ای در مبارزه با این جرثومه فساد، یک عقب نشینی خواهد بود و تداوم حرکت انقلاب ما در حفظ روحیه ضد استکباری خصوصا ضد امریکایی در کشور است.

همانطور که با فتح دلاورانه لانه جاسوسی، اندیشه انقلاب پیچیده تر و روحیه استکبار ستیزی تشدید شد، در سالگرد آن و در سیزدهم آبان باید روز ملی مبارزه با استکبار را تبلور عینی بخشیم و به یاد داشته باشیم که مبارزه آشتی ناپذیر ما با امریکا یک مبارزه رویاروی است و همواره امریکا علیه ماست، مگر آن روزی که در مسیر انحراف و تغییر بیفتیم و به هوش باشیم که شیطان، شیطان است و هیچ گاه دست از شیطنت برنخواهد داشت.

باید تا آخر به مبارزه با این اُم الفساد قرن ادامه دهیم، مبارزه با امریکا را از مبارزه به حق این ملت جدا نکنیم و در مسیر های پر پیچ و خم و باریک دیپلماسی نیفتیم که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «در ایران هرکسی که به پایه های اسلامی انقلاب اعتقاد دارد، به مبارزه همیشگی با پرچم داران قدرت استکبار که در رأس آن ها امریکاست، اعتقاد دارد».

در این شرایط حساس که دنیا در آستانه تحولات اساسی قرار دارد و چشم جهان اسلام و مستضعفین به ما دوخته شده، باید تلاش کنیم در دام حرکت های دیپلماتیک جهانی و دنیای ارتباطات غرب پسندانه نیفتیم و روحیه استکبارستیزی و انقلابی گری این ملت را به خاطر آوریم که برای احیای اسلام ناب محمدی قیام کرده و برای برچیدن پایگاه های شیطان بزرگ، قهرمانانه به کانون توطئه تاخته است.

باید با بصیرت بیشتر، این حرکت های مقدس را ارج نهیم و نگذاریم که انقلاب به دست نامحرمان و نا اهلان بیفتد و همه باهم پشت سر رهبری که پرچم دار مبارزه با شیطان بزرگ است بایستیم تا همه طلسم های استکبار جهانی در هم شکسته شود.

تا ایران، ایران است و تا خط امام باقی است، نباید شعار «مرگ بر آمریکا» از این سرزمین رخت بندد، که به فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی)، همین شعارمرگ بر آمریکا، مرگ می آورد و تا این شعار است، هیچ کس در هیچ مقامی جرأت نمی کند که سیاست های ما را به سمت امریکا سوق دهد.

امین عبدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار