خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

امام راحل در طرح کاپیتولاسیون آمریکا و ایادی استکبار را رسوا ساخت

به مناسبت13 آبان فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گفت: روز سیزده آبان ما را به یاد خاطرات تلخی می اندازد که در طرح کاپیتولاسیون نگاه ارباب رعیتی به ما داشتند و حیثیت و شرف ما را فروختند
کد خبر: ۸۷۷۰۴۴۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ داوود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین،در نشست خبری که صبح امروز(دوشنبه) در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در خصوص برپایی رزمایش یاوران حریم ولایت برگزار شده بود اظهار کرد: روز 13 آبان یادآور خاطرات تلخ و خاصی است که اولین آن تبعید حضرت امام (ره)بودند.

وی ادامه داد: در آن زمان مجلس سنا و شورای ملی طرح کاپیتو لاسیون  را بدون اطلاع مردم مصوب کردند که حیثیت و غرور و شرف ملت را به تارج گذاشت، به طوری که اگر یک افسر دون پایه امریکایی امیران و فرماندهان ما را تنبیه می‌کرد هیچ دادگاهی حق برخورد نداشت.

وی افزود: اگر به دختران ما تعدی می‌کردند کسی حق نداشت با آنان برخورد کند، ولی اگر به یک سگ آمریکایی توهین میشد باید در دادگاه‌های  آمریکایی جواب می‌دادیم.

بهرامی یادآور شد: امام راحل با صدای رسایش و با فریاد پاکش به مخالفت با قانون ننگین کاپیتلاسپون برخواست و به سبب برهم زدن نظم عمومی و امنیت ملی  به ترکیه تبعید شدند که 14 سال بعد این فریاد بیدار گرانه امام مستضعفان با عث پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 شد.

وی بیان کرد: در 13 آبان 57 بسیاری از دانش آموزان  توسط  رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسیدند  و در برابر ظلم و بیدادگری  طاغوت قد علم کردند.

بهرامی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس 550هزار دانش آموز  در جبهه ها داشتیم که یکی از نمونه های بارز ولایت پذیری می باشد و شهید حسین فهمیده به ما آموخت که انسان های کوچک می توانند زود تر از آنچه ما فکر می کنیم به بلوغ فکری برسند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به  روز ملی مبارزه با استکبار  و 13 ابان  گفت: وقتی عده ای از دانشجویان پیرو خط امام به این نتیجه رسیدند  که تمام توطئه ها  علیه انقلاب اسلامی توسط  سفارت آمریکا مدیریت و  پشتیبانی می شود  که اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند  و امام آن را  انقلاب دوم خواندند.  اگر سفارت آمریکا که نماد استکبار است اشغال نمی شد  معلوم نبود وضعیت انقلاب چگونه بود.

فرمانده ناحیه امام حسن (ع) اذعام کرد: در پی این اتفاق امام مستضعفان فرمودند: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا خصلت استکباری آمریکا جز با قدرت و بر تری بر آن  درست نمی شود.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها