فرماندار کلیبر:

پدافند غیرعامل زیرساخت حیاتی جامعه است

فرماندار کلیبر به مناسبت هفته پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل زیرساخت حیاتی و اجتناب ناپذیر جامعه کنونی است و اگر از این امر مهم غافل شویم، در مقابل تهدیدها و بحران ها آسیب پذیر می شویم.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۰۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فریدون بابایی با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند غیر عامل به دستور رهبر فرزانه انقلاب، هدف ازپدافند غیر عامل را مصون سازی درونی دانست.

وی افزود: افزایش اقدام های دفاعی و کاستن از آسیب به کمترین میزان، مهمترین هدف پدافند غیر عامل است.

بابایی اظهار داشت: پدافند غیر عامل که بیشتر مربوط به آسیب های انسانی و غیرانسانی در مناطق شهری و روستایی است در راستای کاهش تهدیدهای دشمنان و حوادث غیرمترقبه در شهر به منظور حفظ امنیت عمومی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن در صدد نفوذ و دخالت در همه زمینه ها در کشور است، تاکید داشت: باید با هوشیاری در مقابل این امر ایستادگی کرد چراکه فرهنگ ایثار و شهادت، نقطه ای برای جلوگیری از نفوذ دشمن است.

فرماندار کلیبر در خصوص مشکلات شبکه های تلوزیونی در روستاها و بخش های شهرستان کلیبر و عدم دریافت مناسب شبکه های ایرانی از رفع این مشکل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما در شهرستان حدود ۱۹۲ گیرنده تلویزیونی داریم که به علت کوهستانی و مرزی بودن منطقه، پوشش تلویزیونی به خوبی اتفاق نمی افتد.

وی از صداو سیما آذربایجان شرقی برای رفع این مشکل خواست: ۵۰ درصد هزینه گیرنده ها را از شهرستان و ۵۰ درصد آن توسط صداو سیما تهیه کند تا این مشکل با راه اندازی گیرنده های به روز حل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار