سردار نقدی خبر داد

تشکیل اتاق فکر اقتصاد مقاومتی با ظرفیت 120 هزار نفر

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اتاق فكر با ظرفيت ۱۲۰ هزار نفر از مسئولان و فعالان اقتصادي و دولتي در سازمان بسيج مستضعفين سازماندهي شده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۲۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی سردار محمدرضا نقدي ‌در نشست ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان مركزي در اراك، افزود: اين مشاغل در ۱۴ گروه اقتصادي از قبيل توليد قارچ، كود ورمي كمپوست، آبزي پروري، پرورش مرغ بومي و بخش هاي مختلف صنايع تبديلي است كه متقاضيان با معرفي به بانك از تسهيلات كم بهره برخوردار شدند و فعاليت خود را آغاز كرده اند.


وي ادامه داد: بر اساس منويات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي، شناسايي ظرفيت هاي پنهان در بخش هاي مختلف كشاورزي و صنعتي با مشاركت اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف كشور در دستور كار بسيج قرار گرفته كه تا كنون موفقيت هاي ‌چشمگيري در احياي اين ظرفيت ها حاصل شده است. نقدي اضافه كرد: اتاق فكر با ظرفيت ۱۲۰ هزار نفر از مسئولان و فعالان اقتصادي و دولتي در سازمان بسيج مستضعفين سازماندهي شده است كه مشكلات و موانع توليدات كشاورزي و صنعتي به صورت كارشناسي در اين اتاق مورد بحث و بررسي قرار مي گيرند و در نهايت با ارايه راهكارهاي علمي و منطقي در صدد رفع اين مشكلات گام بر داشته مي شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار