اعزام کاروان راهیان نور از شهرستان بن

کاروان راهیان نور دانش آموزی از شهرستان بِن استان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۸۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ 250نفر از دانش آموزان پسر آموزشگاه های متوسطه شهرستان بِن درقالب کاروان راهیان نور با بدرقه مسئولان شهرستان، خانواده های معظم شهداء و جمعی از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در آیین بدرقه این کاروان، اظهار داشت: هدف از اعزام این دانش آموزان به منظور آشنایی آنان با مناطق عملیاتی جنوب و ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار سیداصغر موسوی افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از اهداف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور به شمار می رود.

وی، تاکید کرد: اکنون وظیفه ما این است که این حماسه بزرگ فرهنگی را برای نسل فعلی تبیین کنیم و از این فرصت مناسبی که بوجود آمده است و بعنوان یک انقلاب فرهنگی عظیم می باشد، در راستای مقابله با هجمه های جنگ نرم دشمنان استفاده کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: این کاروان 250 نفره در قالب 6 اتوبوس به مدت 3 روز از برنامه های متنوع فرهنگی در طول مسیر و در طول اردو استفاده می نمایند و از مناطق عملیاتی والفجر 8 ، اروند کنار ، فتح المبین ، کربلای 5 و یادمان شهدای شلمچه و معراج الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد .


ارسال نظرات
آخرین اخبار