نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی:

اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم معرفی شوند

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس خواستار معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۹۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از فارس، قلی‌ الله‌قلیزاده با اشاره به فساد هشت هزار میلیارد تومانی صندوق فرهنگیان گفت: فعالیت‌های اقتصادی با پول‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بر خلاف اصول فعالیت‌های اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه پیش از این هم در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان مشکلاتی وجود داشت، افزود: مجلس برای بررسی این مشکل طرح تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و استیضاح وزیر آموزش و پرورش را مطرح کرد که از این رو شکایتی نیز از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان انجام گرفته و پرونده به قوه قضائیه فرستاده شده است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس با اشاره به اینکه مسئولیت صندوق ذخیره فرهنگیان بر عهده وزارت آموزش و پرورش است، گفت: طبق قانون مصوب شده حق و حقوق قانونی و شخصی این صندوق برای افرادی است که در اینجا سهامدار بوده و پول خود را ذخیره کرده‌اند.

الله‌قلیزاده تصریح کرد: صاحبان این سهام سالیان سال است که پول و سرمایه خود را در این صندوق ذخیره کرده‌اند تا هم فعالیتی در زمینه چرخه اقتصادی جامعه داشته باشند و هم در کنار این فعالیت‌ها صاحبان سود سال به سال سودی دریافت کنند و این اتفاق نه تنها تا به امروز اتفاق نیافتاده بلکه منجر به ایجاد یکسری مشکلات و تخلفات شده که در حال بررسی بوده نتایج به صورت جمع‌بندی شده در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات