یکی از مربیان طرح صالحین سپاه عاشورا:

سیدالشهدا(ع) ذلت را نپذیرفت/سبک زندگی اسلامی؛ آموزه های اسلام

یکی از مربیان طرح صالحین سپاه عاشورا در کارگاه سبک زندگی حوزه زینب(س) سپاه غدیر تبریز با اشاره به ویژگی های قیام امام حسین(ع) گفت: سیدالشهدا(ع) ذلت را نپذیرفت.
کد خبر: ۸۷۶۳۵۹۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آسمانی افزود: امام حسین(ع) اگر شب عاشورا از دشمن مهلت خواست، نه برای هراس از مرگ، بلکه برای فرصت هدایت دشمن و آگاه سازی بود همان کاری که امام علی(ع) در جنگ صفین انجام داد.

وی اظهار داشت: اگر سیدالشهدا(ع) از مرگ هراس داشت همه زندگی، خانه و خانواده خود را فدا نمی کرد، همان چیزی که امروز مدافعان حرم در این مسیر از همه داشته های خود می گذرند.

حجت الاسلام آسمانی بیان کرد: تقویت مدافعان حرم و پشتیبانی از آن ها وظیفه ماست و نباید حمایت های مادی و معنوی خود را از آن ها دریغ کنیم چراکه آن ها از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: سبک زندگی اسلامی انجام عملی آموزه های اسلامی است که برگرفته از تعلقات معنوی انسان هاست و به انسان آرامش می دهد.

این مربی حلقه صالحین ادامه داد: وقتی انسان نیازهایی همچون خوراک و پوشاک را با طبیعت ذاتی خود تامین می کند به نوعی به آرامش روحی دست می یابد که متاسفانه امروز نیازهای مصنوعی، آن را از خانواده ها سلب کرده است.

وی همچنین با انتقاد از برخی خیرین، تصریح کرد: خیران به جای اهدای جهیزیه برای پسران جوان، زمینه اشتغال را فراهم کنند که در این صورت خواهند توانست با تشکیل خانواده، نیازمندی های زندگی خود را به تدریج تامین کنند.

 

کارگاه سبک زندگی حوزه زینب(س) سپاه غدیر تبریز پیش از ظهر امروز در امامزاده «دال ذال» این کلان شهر برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار