خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر قزوین:

سومین مجمع بسیج قزوین برگزار می‌شود

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری سومین مجمع بسیج اقشار استان در ماه ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۲۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج در قزوین، ابوالفضل طاهرخانی  معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) در نشست خبری که صبح امروز به منظور  تشریح‌ برنامه‌های سومین مجمع بسیج استان قزوین برگزر شده بود اظهار کرد: مجمع بسیج متشکل از کارشناسان، متخصصین و نخبرگان و نیز دلسوزان جامعه است که در 10 کارگروه در خصوص مشکلات و کمبودهای جامعه به اجماع و نظریه پردازی و نیز ارائه راهکار برای عملیاتی کردن نظریه ها می پردازند.

وی ادامه داد: در مجمع بسیج تهدیدها و فرصت‌های موجود در جامعه رصد و شناسایی می‌شود و در قالب کارگروه‌ها بیان شده و در جلسه شورای بسیج و مجمع بسیج مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: روز چهارشنبه 28 مهر ماه سال جاری سومین مجمع بسیج استان قزوین با حضور هیأت رئیسه، اعضای مجمع استان قزوین، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دیگر مسؤولان استانی و کشوری از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار می‌شود.

طاهرخانی با بیان اینکه در مجمع روز چهار شنبه به دو طرح ارائه شده به مجمع پرداخته خواهد شد  عنوان کرد: طرح افزایش سواد رسانه‌ای در کارگروه زن و خانواده و طرح بهینه‌سازی مصرف آب و خاک در دشت قزوین در کارگروه کشاورزی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است که بنا است روز چهارشنبه برای اجرایی شدن به تایید مجمع استانی برسد.

وی خاطرنشان کرد: این دو طرح در مجمع بسیج استان قزوین با حضور دو نماینده موافق و مخالف ارائه می‌شود و بعد از ارائه نظرات و رأی‌گیری در صورت تصویب و اجرایی شدن به مسؤولان مرتبط انعکاس داده می‌شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اعضای هیأت رئیسه مجمع این استان یادآور شد: مرتضی روزبه رئیس مجمع بسیج استان قزوین، محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان نایب رئیس اول و طیب ملک‌پور نایب رئیس هستند و فاطمه محمدبیگی بازرس مجمع بسیج استان قزوین است.

طاهرخانی بیان کرد: همچنین مجمع عالی بسیج هر دو سال یک بار با حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود که در مجمع بسیج مشکلات و موانع موجود در جامعه و مطالبات مردمی شناسایی شده و راهکار در راستای رفع موانع و مشکلات ارائه می‌شود چراکه این امر یکی از شاخه‌های حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) در پایان گفت: در مراسم سومین مجمع بسیج استان قزوین، علیرضا زاکانی رئیس مجمع عالی بسیج کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها