خبرهای داغ:
حجت الاسلام عابدینی در دیدار با مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

توفیقات نام ایران را بالا می‌برد و رهبرانقلاب نیز خوشحال می شوند

همزمان با ایام سوگواری امام حسین(ع)، هیات رییسه و جمعی از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۹۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

 

همزمان با ایام سوگواری امام حسین(ع)، هیات رییسه و جمعی از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام عابدینی با بیان مطالبی از واقعه بزرگ عاشورا و تدابیر امام حسین (ع)، بر درس گرفتن از قیام سید و سالار شهیدان در تمام ابعاد زندگی و تصمیم گیری ها تاکید کرد.

نماینده ی ولی فقیه در استان خطاب به مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: از موفقیت ها و افتخارآفرینی های این دانشگاه بسیار خوشحال می‌شویم و همواره توفیقات بیشتر را برای این مجموعه آرزو داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند توفیقات بیشتری روزی شما کند که با همین دستاوردها، خلاقیت ها و هنرهایی که شما به دست می آورید، نام ایران اسلامی بالا می رود و رهبر معظم انقلاب نیز خوشحال می شوند.

دکتر موسی خانی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در ماه محرم در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و اعزام دانشجویان به مشهد مقدس برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، از حضور حجت الاسلام عابدینی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و در جمع عزادارن هیات محبان اهل بیت(ع) این دانشگاه قدردانی کرد.

وی در این دیدار با یادآوری غلبه تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر نماینده آمریکا در مسابقات جهانی آلمان، گفت: این اتفاق باعث دلگرمی دانشجویان می شود که با ماندن در کشور و تلاش زیاد می توانند موفق شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن انتقاد از عدم توجه به توفیقات علمی دانشمندان ایرانی در داخل کشور، گفت: این افتخارآفرینی ها در بین جوانان ما خودباوری ملی ایجاد می کند.

وی اذعان کرد: ما باید با این روحیه از اقتصاد نفتی خارج شویم و در همین راستا ما در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حال حاضر 46 شرکت دانش بنیان که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد، تاسیس کرده ایم.

رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین در حال دریافت استانداردهای خودروی برقی 2 نفره کوآدرو هستیم و حضور دکتر روحانی ریاست جمهور در استان قزوین باعث شد تا دولتمردان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به این پروژه کمک کنند و به زودی شاهد حضور یک محصول ایرانی با دانش ایرانی خواهیم بود که این خودرو علاوه بر امتیازهای زیست محیطی، به مساله ی ترافیک نیز بسیار کمک خواهد کرد.

دکتر موسی خانی با اشاره به توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حوزه ی نرم افزار، افزود: برخی از این شرکت ها دارای سرمایه گذار میلیاردی هستند و این باعث شده که جوان ها نه تنها دیگر دنبال شغل نگردند، بلکه خود ایجاد کننده ی شغل باشند و این مساله باز هم نشان دهنده ی هوشمندی مقام معظم رهبری است که از مانع خروج سرمایه های انسانی کشور و رونق اقتصاد داخل شده است.

وی با اشاره به اهدای مدال های علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به موزه ی آستان قدس رضوی، گفت: ما برای هرگونه کمک، توسعه و ارتقای این موزه اعلام آمادگی کرده ایم و امیدواریم با توجه به حجم بالای نذورات علی ابن موسی الرضا (ع)، تبدیل به بزرگترین موزه ی جهان شود.

دکتر موسی خانی توفیقات پرشمار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را مرهون 25 سال همت همه ی همکاران خود دانست و گفت: کمک همه ی مسوولان استان از جمله ائمه ی جمعه، استانداران و نمایندگان استان نیز به این مهم بسیار کمک کرده است و دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلف کسب کرده و در سطح کشور زبانزد است.

شایان ذکر است؛ در بخشی از این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین صفی خانی مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز به ارایه ی گزارشی در خصوص فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی این دانشگاه پرداخت.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها