برای شرکت در همایش میلیونی اربعین حسینی؛

کاروان پیاده امام علی(ع) تبریز عازم کربلا شد

همزمان با شب تاسوعا پس از اقامه نماز مغرب و عشا، کاروان پیاده امام علی(ع) تبریز در قالب 60 نفر از مزار شهدای وادی رحمت این کلان شهر عازم کربلا شدند.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۷۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

مسئول این کاروان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این هفتمین سال متوالی است که کاروان پیاده امام علی(ع) عازم کربلا می شود، افزود: طبق برنامه ریزی، صبح عاشورا در مرقد مطهر امام خمینی(ره) خواهیم بود و از آنجا نیز به نیابت از شهدا، امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و همه مردم ایران برای شرکت در همایش میلیونی اربعین حسینی راهی کربلا می شویم.

احمد تیزچنگ با اعلام اینکه این کاروان با عبور از استان های مرکزی، همدان، کرمانشاه و مرز خسروی، 27 منزل طی طریق خواهند کرد، اظهار داشت: در میانه راه برنامه های فرهنگی متعددی در نظر گرفته شده که مهم ترین این برنامه ها، تبیین مواضع جریان عاشورا با محوریت جهاد کبیر از متن زیارت جامعه کبیره و جزء 28 قرآن است.

وی با بیان اینکه کاروان پیاده امام علی(ع)، 920 کیلومتر پیاده روی خواهند داشت، حمایت از ولایت و برائت از دشمنان تکفیری را از اهداف دیگر این حرکت جمعی برشمرد.

به گفته تیزچنگ در این کاروان که متشکل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشستگان و جمعی از دانشجویان است، کوچکترین عضو 23 ساله و مسن ترین فرد 64 سال دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار