مسوول بسیج مهندسین عمران اصفهان در گفتگو با «بسیج»:

دولت نگاهی به ظرفیت‌های بسیج برای حل مشکلات اقتصادی ندارد

مجید حمزه گفت: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم از جمله اهدافی است که بسیج مهندسین برای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم در پیش گرفته است.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۶۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

مجید حمزه مسوول بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عدم عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: متاسفانه دولت با وجود اینکه بیش از  سه سال فعالیت خود را پیموده است ولی شاهد هستیم که در رابطه با مبحث مهم اقتصاد مقاومتی شعار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دولت، نگاه به عوامل بیرونی خارج از کشور دارد افزود: علی رغم اینکه پتانسیل‌های  فروان داخلی داریم که می‌تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد دولت در پی افزایش بهره وری با اتکا به توان داخلی نیست.

حمزه با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج برای حل مشکلات اقتصادی خاطر نشان کرد: با همت متخصصان بسیجی توانستیم درحوزه‌های مختلف خود کفا شویم و بسیج مهندسین هم اختراعات، ابتکارات فراوانی در حوزه‌های  مختلفی ارائه داده است تا بتواند فرمایشات رهبری بت رویکرد اقتصاد مقاومتی اجرایی کند.

  مسوول بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان در خاتمه افزود: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم از جمله اهدافی است که بسیج مهندسین برای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم در پیش گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار