مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج محلات:

قطره‌ای اشک برای حسین(ع) آتش جهنم را خاموش مي‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت محلات گفت: هر کس برای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) گریه کند در روز قیامت، از آتش دوزخ در امان است؛ اجر و مزد گريه برای آن حضرت بسيار عظيم و بزرگ است و خداوند خود ضامن آن محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۴۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) مراسم عزاداری با حضور پایوران و سربازان وظیفه سپاه ناحیه مقاومت محلات در حسینیه این ستاد برگزار شد.


حجت الاسلام صحرایی در این مراسم با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) گفت: امام باقر(ع) فرمودند "همه چشمان در قیامت گریان است مگر سه چشم، چشمی که در راه خدا بیدار بماند؛ چشمی که از ترس خدا گریان باشد؛ چشمی که بر محرمات بسته باشد."

وی افزود: برخی در بعضی اوقات زمانی که گریه می کنند اشکی از چشمانشان سرریز نمی شود؛ علت این مسئله سخت شدن قلب است که به دلیل گناهان زیاد ایجاد شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت محلات گفت: زدودن قساوت قلب؛ دوری از لهویات و گریز از شهوت و پرخوری می تواند باعث از بین رفتن غبار گناه از قلب آدمی باشد.

حجت السلام صحرایی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس برای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) گریه کند در روز قیامت از آتش دوزخ در امان خواهد ماند؛ اجر و مزد گريه برای آن حضرت بسيار عظيم و بزرگ است و خداوند خود ضامن آن است.



 انتهای پیام/
ارسال نظرات