خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

جوانان ایرانی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، راه انبیاء و ائمه اطهار(ع) را پیمودند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: شهادت قدم نهادن در مسیر الی‌الله است و جوانان این مرز و بوم با شرکت در جبهه‌های حق علیه باطل، راه انبیاء و ائمه اطهار(ع) را پیمودند.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۵۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
سردار احمدعلی گودرزی در آئین غبارروبی مزار شهدا اظهار داشت: امروزه امنیت این استان به پاس خون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که  وظیفه داریم به ‌پاس حرمت آنان رفتارمان به‌گونه‌ای باشد که هیچ‌گاه شاهد پایمال شدن خون شهدا نباشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس حضور در مزار شهدا در آخرین هفته روز ناجا را تجدید میثاق دوباره با شهدا دانست و گفت: باید  با شهدا هم‌قسم شویم که راهشان را ادامه خواهیم داد و هیچگاه اجازه نخواهیم داد هیچ دشمنی به کیان و خاک کشورمان تعرضی داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این مراسم گفت: شهادت قدم نهادن در مسیر الی‌الله است و جوانان این مرز و بوم با شرکت در جبهه‌های حق علیه باطل، راه انبیاء و ائمه اطهار(ع) را پیمودند و شرکت مردم در آئین غبارروبی گلزار شهدا، سبب حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با  بیان اینکه ادامه دادن  راه شهدا به‌منظور زنده نگه‌داشتن آرمان‌های آنان است، افزود: زنده داشتن نام و یاد شهدا کمتر از جانبازی و شهادت در راه خدا نیست و باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها