خبرهای داغ:
15مهر ماه صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره 50 شهید بخش گیان نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره 50 شهید بخش گیان نهاوند با حضور جمعی از سرداران، فرماندهان، مسئولان کشوری و استانی، خانواده‌های شهدای گیان و بسیجیان روز پنج‌شنبه 15 مهر ماه برگزارمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۸۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا بیان داشت: رزمندگان شهرستان نهاوند در طول دوران دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب اسلامی رشادت‌های کم‌نظیری از خود نشان دادند و با نثار جان‌عزیزشان برای همیشه خود را جاودانه کردند.

وی اظهار داشت: در بین رزمندگان نهاوندی دلاورمردان غیور شهر گیان حماسه‌های بی‌نظیری را در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل خلق کردند و تقدیم 50 شهید نشان‌دهنده عشق و ارادت این رزمندگان به انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: امروز وظیفه همه ما حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه این عزیزان است.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان می‌شود برگزاری یادواره شهدا است که به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره شهدای بخش گیان نهاوند هم‌زمان با ایام ماه محرم برگزار می‌شود.

کریمی اظهار داشت: یادواره 50 شهید بخش گیان نهاوند با حضور جمعی از سرداران، فرماندهان، مسئولان استانی و کشوری، خانواده‌های شهدای گیان و بسیجیان این شهر روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزارمی‌شود.

وی افزود: این مراسم در روز پنج‌شنبه 15 مهرماه و در چهارمین روز از ماه محرم با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده سابق شهر تهران در مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهر گیان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: این مراسم از ساعت 13 با حضور عموم مردم شهیدپرور بخش گیان و با سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات