خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین:

در صورت مشاهده با قمه‌زنی برخورد قانونی ‌میشود

فرماندهی نیروی انتظامی استان در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: با جلسات و هماهنگی هایی که نیروی انتظامی با مسئول هیئت های عزادرای داشتیم برای برگزاری هرچه باشکوه تراین مراسم هماهنگی های لازم انجام شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۹۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی محمودی روز یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم و حفظ شعائر دینی که یک ضرورت است نیاز به آگاهی و اطلاع رسانی درست است.

وی افزود: با توجه به دهه محرم از تمام هیت های عزاداری توقع داریم  که همکاری لازم را با نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.و ما اجازه نخواهیم داد که کار هایی انجام شود که بهداشت و سایرملزومات ویژه این ایام توسط عده ای به خطر بیفتد. ودر برخورد با متخلفان هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با هر گونه حرکات غیر متعارف مانند قمه زنی، ناهنجاری و بی نظمی و حمل علم و کتل های غیر متعارف برخورد می کنیم و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی اظهارداشت: ماموران نیروی انتظامی در کنار هیئت های مذهبی هستند تا این ایام با شور حسینی برگزار شود لذا از همه مردم و عزاداران و هیئت های مذهبی انتظار همکاری داریم.

در این مراسم آیت الله عبادینی امام جمعه، فریدون همتی استاندار، حجت الاسلام عباسی رئیس حوزه علمیه قزوین و حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز حضور داشتند.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها