خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی نهاوند خبر داد

فعالیت 1700 نفرروز در اردوهای جهادی بسیج سازندگی نهاوند

مسئول بسیج سازندگی نهاوند از فعالیت یک هزار و 700 نفر روز در قالب 42 گروه جهادی طی تابستان امسال در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۶۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
میثم رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در فصل تابستان امسال 42 گروه جهادی به مناطق محروم نهاوند اعزام شدند.

وی افزود: یک هزار و 700 نفر روز شامل یک هزار و 249 برادر و 451 خواهر به فعالیت های عمرانی و کشاورزی در اردوهای جهادی پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی نهاوند با اشاره به اعزام یک هزار و 209 نفر از بسیج محلات و 491 دانش‌آموز بسیجی به اردوهای جهادی گفت: در قالب اردوهای یک‌روزه 661 نفر، سه روزه 205 نفر، 7 روزه 343 نفر و هجرت دانش آموزی 491 نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به همکاری ادارات و سازمان‌ها در برگزاری اردوهای جهادی، تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد همکاری خوب کمیته امداد، بسیج جامعه پزشکی، دانش آموزی، دانشجویی، مهندسی، سازمان جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای در برگزاری اردوهای جهادی بودیم.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی موجب رفع محرومیت و ایجاد رضایت در مردم می‌شود، افزود: عمران و آبادانی مناطق کم بهره از امکانات، ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی و دستگیری از محرومین از دیگر اثرات برگزاری اردوهای جهادی است.

وی پرکردن اوقات فراغت جوانان با هدف به کارگیری نیروی نهفته در آنان برای سازندگی کشور را از اهداف برگزاری اردوهای جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: همه این اقدامات برای آبادانی و اعتلای کشور انجام می‌گیرد تا موجب رضایت عموم مردم از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات