نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در رزمایش سپاه امامت تبریز:

رزمندگان در دفاع مقدس معادلات استکبار را بهم ریختند

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در آغاز رزمایش الی بیت المقدس سپاه امامت تبریز گفت: بسیجیان و رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس همه معادلات و افکار استکبار جهانی را بهم ریخته و آن ها را سردرگم کردند.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۱۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی افزود: ایمان راسخ و عشق به ولایت و رهبری و در نهایت عشق به شهادت رزمندگان را در مقابل آن همه تجهیزات و نیروی انسانی دشمن پیروز کرد.

وی ادامه داد: امروز به داشتن کشوری قدرتمند و تاثیر گذار در منطقه افتخار می کنیم و این هویت ما به داشتن علوم و فناوری و پیشرفت های نظامی محدود نمی شود بلکه امنیت و تکیه بر ایمان به خدای متعال و تبعیت از ولی فقیه و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و متعهد بودن به خون مقدس شهدایمان است.

سعیدی با اشاره به مقایسه کشورمان با کشوری چون ژاپن گفت: اینکه می گویند کشور نیاز به قدرت دفاعی و نظامی ندارد و می توانیم همانند ژاپن از لحاظ اقتصادی پیشرفت کنیم یک حرف کاملا غلط و بی اساس است چراکه آن ها از لحاظ امنیت و اقتدار کشور وابسته محض آمریکا هستند و با آن همه کشته در حادثه هیروشیما ارزشی باز با چنین کشوری ارتباط دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار