خبرهای داغ:
محمد باقر نوبخت:

50 پروژه با اعتبارو تخصیص 903میلیارد تومان برای توسعه قزوین

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص ۹۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از۵۰ پروژه در شهر قزوین خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا 5 ماه اینده 530 میلیارد تومان اعتبار وارد استان شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۰۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد باقر نوبخت صبح امروزدر شورای اداری استان قزوین که باحضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت نمایندگان مجلش شورای اسلامی و نمایندگان خبرگان رهبری و مدیران استانی در قزوین برگزار شد، بیان کرد: اعتبارات عمرانی استان قزوین برای سال آینده با ۳۶ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با رشد ۱۸درصدی درآمدهای استان قزوین و اعتبارات جاری استان نزدیک به ۲۰ درصد رشد داشته است، اما در این سفر ۹۰۳ میلیارد تومان یعنی ۳ و ۶ دهم برابر کل اعتبارات این استان برای اجرای ۵۰ پروژه به این استان تعلق می گیرد.

۵ ماه آینده ما موظفیم ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار به استان واردمی شود

وی افزود: در ۵ ماه آینده ما موظفیم ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار به این استان وارد کنیم که گردش اقتصادی خوبی برای استان ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه های ورزشی و رفاهی در حوزه ورزش و جوانان نیز ۶ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده است.

نوبخت با اشاره به لزوم بازسازی ناوگان حمل و نقل همگانی در قزوین بیان کرد: برای توسعه حمل و نقل و زیر ساخت های این استان ۳۰۹ میلیارد تومان در این سفر در نظر گرفته شده است که در راستای سیاست کاهش آلایندگی کلان شهرها و نزدیکی قزوین به پایتخت ناوگان حمل و نقل همگانی قزوین با این اعتبارات تخصیص یافته نوسازی خواهد شد

همه پروژه ها و طرح ها نهایتا باید تا سال آینده به بهره برداری برسد

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بر اساس آخرین آمارهای سازمان برنامه ریزی استان قزوین از نظر شاخص توسعه انسانی در بین ۳۱ استان جایگاه نهم را کسب کرده است همه پروژه ها و طرح ها نهایتا باید تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از حمایت بی دریغ نمایندگان مردم قزوین در طرح هایی که دولت به مجلس ارایه می کند تشکر کنیم خوشبختانه این فرصت پیدا شده است که با پرداخت ۱۴۵ میلیاردتومان همه مطالبات گندم کاران را پرداخت کنیم.

                                                                                                                                1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها