خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جرأت، جسارت و شجاعت آزادگان بی‌نظیر است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جرأت، جسارت و شجاعتی که آزادگان در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق داشتند، بی‌نظیر و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۹۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با آزاده و جانباز قزوینی، علیرضا اصلانی‌مهر، گفت: امروز دولت تدبیر و امید مهمان مردم شهید پرور قزوین است و با توجه به فرصت کمی که در این سفر داریم بنده به نیابت از رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به زیارت جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا می‌روم.
وی افزود: همچنین بنده صبح امروز به نیابت از کاروان تدبیر و امید، در گلزار شهدا حضور یافته و به مقام امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین ادای احترام کردم.
حجت‌الاسلام شهیدی با ابلاغ سلام رهبری به خانواده‌ی این جانباز و آزاده، گفت: خوشحالم که توفیق زیارت شما نصیب من شده و این برای من باعث افتخار است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه جانبازان و آزادگان برای کشور فداکاری کردند، افزود: جانبازان و آزادگان و خانواده‌های شهدا با رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی که در دفاع مقدس انجام دادند، کشور و انقلاب ما را در مقابل گزند دشمنان بیمه کردند و ما مدیون جامعه ایثارگری و شماها هستیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آزادگان استان قزوین، گفت: ایثار و مقاومت شما زبانزد است و سرلشگر شهید حسین لشگری که مدت 18 سال در اسارت بوده نمونه بازر این ایثار و مقاومت به شمار می‌رود.
وی افزود: جرأت، جسارت و شجاعتی که آزادگان در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق داشتند، بی‌نظیر و قابل تقدیر است و باید خاطرات شما در قالب کتاب جمع آوری شود تا نسل آتی با مطالعه این کتاب پی به سیره و فداکارهای شماها ببرند.
گفتنی است: در این دیدار غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حجت الاسلام شهیدی را همراهی کرد.
آزاده و جانباز علیرضا اصلانی‌مهر متولد 10 فروردین سال 1342 در قزوین و کادر رسمی ارتش جمهوری اسلامی که در تاریخ 27 شهریور ماه 1360 در جبهه‌های جنوب کشور به اسارت دشمن درآمد و به دلیل شکنجه‌های رژیم بعث جانباز 50 درصد می‌باشد.
دوران اسارت وی 121 ماه و 15 روز می‌باشد که بیشترین زمان اسارت در بین آزادگان استان قزوین و هشتمین آزاده در سطح کشور به لحاظ میزان دوران اسارت را دارا است.
وی متاهل و دارای دو فرزند به نام های آزاده دانشجو و مهگل دانش آموز متوسطه، است

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها