جوانان مستعد احیا بخش گذشته درخشان تئاتر تبریز خواهند بود

خبرگزاری بسیج: استاد برجسته تئاتر کشور گفت: جوانان پرشور و استعداد تئاتر تبریز میراث دار واقعی این هنر بوده و احیا بخش گذشته درخشان هنر نمایش در منطقه خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۴۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر تبریز، دکتر فرهاد مهندس پور، گفت: در طول بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی که برای برگزاری کارگاه دراماتورژی در تبریز حاضر شدم، استعدادهای خوب و فعالی بین جوانان دیدم که به حق میراث دار حقیقی گذشتگان هنر و شایسته نام و تاریخ تئاتر در تبریز هستند.

وی افزود: این جوانان با آموزش های درست و حمایت اصولی می توانند احیاگر تاریخ پرفروغ تئاتر کشور در تبریز باشند.

مهندس پور خاطرنشان کرد: جشنواره بیست و هشتم تئاتر آذربایجان شرقی با انتظاری که از این منطقه داشتم بسیار نزدیک بود، تبریز شهر شکوفایی تئاتر در کشور است و حضور هنرمندانی مستعد و کوشا در این جشنواره نوید بخش آینده روشنی از جنس همان گذشته است.

استاد تئاتر کشور جشنواره تئاتر استانی را بسیار منظم و حرفه ای در سطح ملی و بین المللی دانست و گفت: برگزاری جشنواره توسط خود هنرمندان و مدیریت کارها از برنامه ریزی، امورات مالی تا اجرای نمایشها موفقیت خوبی بود که با اعتماد بخش دولتی به اهالی فرهنگ و هنر توانمندی این قشر را دوچندان جلوه گر می کند.

تصویری

ارسال نظرات