خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس:

نمایشگاه دفاع مقدس، بازنشانی برای جوانان عصر حاضر است

فرمانده سپاه ولایت تبریز در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس این کلانشهر، گفت: نمایشگاه دفاع مقدس، بازنشانی برای جوانان عصر حاضر است که با جوانان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۱۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

نادر ارسلانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نمایشگاه را خوب ارزیابی و بیان کرد: این نمایشگاه، حاکی از این است که برای شناساندن فرهنگ و آثار دفاع مقدس تلاش زیادی شده است.

وی با اشاره به امنیت کشورمان در منطقه و با بیان اینکه امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، بیان داشت: باید تلاش کنیم فرهنگ دوران دفاع مقدس در برنامه های فرهنگی شهر عجین شود تا مردم خاطرات ارزشمند آن دوران را فراموش نکنند.

ارسلانی ادامه داد: امروز همچون دوران دفاع مقدس، نیاز است که همه آحاد مردم به خصوص جوانان، با بصیرت و گوش دادن به منویات رهبری تلاش کنند در مقابل هجمه فرهنگی دشمن بایستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انواع مختلف جنگ(سخت، نیمه سخت و نرم)، هشدار داد: در حال حاضر دشمن برای اینکه بتواند با تغییر اندیشه ها، مدیریت رفتار جامعه را به دست گیرد، جنگ شناختی را به عنوان مرحله چهارم جنگ برای مقابله با نظام مقدس اسلامی پیش گرفته است.

فرمانده سپاه ولایت تبریز با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که دفاع همچنان باقی است، ادامه داد: برای ساختن تمدن اسلامی در همه ابعاد، دفاع از انقلاب برای هر مرد و زن واجب است تا با بصیرت افزائی و شناخت دشمن، در مقابل نفوذ و هجمه فرهنگی و شناختی آن ها ایستادگی کرده و همچون دوران دفاع مقدس، بار دیگر شکست سنگینی به آن ها تحمیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار