خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان :

انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مستلزم تبعیت از ولایت‌فقیه است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه باید اسلام را بشناسیم و انقلابی فکر و عمل کنیم، گفت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مستلزم تبعیت از ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۰۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس که در مصلای نماز جمعه نهاوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: امروز بیش از سه دهه از انقلاب می‌گذرد و امنیت، عزت و سربلندی ایران اسلامی الگویی برای ملت های مسلمان و مستضعف شده است.

وی ادامه داد: این دستاوردهای گران‌بها به برکت ۸ سال دفاع مقدس، و دفاع مقدس به برکت رشادت آفرینی‌های رزمندگانی است که جنگیدند و انقلابی فکر و عمل کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در مرحله سوم انقلاب است گفت: حرکت امام خمینی(ره) ۵ مرحله دارد که مرحله سوم آن دولت سازی است.

وی ادامه داد: این مهم بدین معناست که باید نیروهای انقلابی و هم‌تراز با اسلام و عقاید اسلامی تربیت شوند و امور کشور را به دست بگیرند.

ابوحمزه بابیان اینکه باید اسلام را بشناسیم و انقلابی فکر و عمل کنیم، گفت: اسلامی که برخی مرفهین بی‌درد و آخوندهای درباری در داخل و خارج کشور آن را رواج می‌دهند اسلام آمریکایی است اما اسلامی که مدنظر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده اسلام نام محمدی(ص) است.

وی ادامه داد: اسلامی که این افراد خائن به‌نظام و امام رهبری در کشور نشر می‌دهند اسلامی برگرفته از تشیع انگلیسی است که با محوریت وهابیت به خورد مسلمانان می‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام هم‌وغمشان هدف قرار دادن نیروهای مؤمن، انقلابی و متعهد است و هرکس را که از مواضع حق اسلام دفاع کند و سخن بگوید را نمی‌خواهند.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر عدم نیاز به نیروی نظامی و توان دفاعی، گفت: مشکل آمریکا با ایران اسلامی بر سر توان دفاعی، هسته‌ای، حقوق بشر و غیره نبوده و با برجام هم حل‌شدنی نیست، مشکل آن‌ها اسلام ناب محمدی است که انقلاب اسلامی از آن بنا گرفته است.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کسی که می‌خواهد انقلابی عمل کند باید راه را بشناسند چراکه اگر با مسیر آشنا نباشد یا خوابش می‌کنند و یا خوابش می‌برد.

وی در ادامه سخنانش افزود: مسیر ما راه شهدا و امام شهداست و از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فعالیت ۱۶۷ شبکه فارسی‌زبان از ۴ هزار شبکه ماهواره‌ای، گفت: این‌ها امروز در حال برنامه‌سازی برای فردای ما هستند باید آگاه باشیم و گفتمان امام و رهبری را تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیاهوی اخیر در کشور گردوغبار است، گفت: راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روشن و مسیر نیز مشخص است و انشاءالله در آینده نظامی درخشان‌تر از پیش خواهیم داشت.

ابوحمزه انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را مستلزم تبعیت از ولایت‌فقیه عنوان کرد و گفت: اگر افرادی در نظام وجود دارند که تبعیت را نمی‌دانند آن را در محضر علما فرابگیرند چراکه اگر کسی در جایگاهی باشد و عمداً از ولی‌فقیه اطاعت نکند مسئولیت و حقوقش حرام است.

وی با اشاره به عملکرد حجت‌الاسلام‌ مغیثی امام‌جمعه نهاوند در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه ایشان در نهاوند و استان همدان گفت: کسی که می‌خواهد انقلابی عمل کند باید همچون این روحانی فاضل و برجسته بصیرت داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه بصیرت یعنی دشمن‌شناسی، راه‌شناسی و هدف شناسی، گفت: دشمنان اصلی ما آمریکا، اسرائیل، انگلیس و تفاله‌های داخلی و خارجی بوده که به دنبال رابطه با آمریکا هستند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند که رابطه با جهان تنها در این چند کشور خلاصه نمی‌شود، اظهار کرد: چرا هرچه رهبر معظم انقلاب فریاد می‌زند برخی نمی‌خواهند بشنوند و عمل کنند!؟

ابوحمزه با اشاره به اینکه موضع ما در برابر فتنه گران و استکبار مشخص است، گفت: آفت جامعه محافظه‌کار بودن است به این معنا که برخی هیچ موضعی نمی‌گیرند تا در همه امورات و ادوار حضورداشته باشند. مسئول باید صریح سخن بگویند.

وی بابیان اینکه امام خمینی(ره) می‌فرمایند ملاک حال فعلی افراد است، گفت: برخی در زمان‌های مختلف مسئولیت‌هایی داشتند اما امروز به‌صورت نهان و آشکار مقابل رهبر می‌ایستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان شاخص اصلی برای شناخت انقلابی بودن یا نبودن را هم‌قدم بودن با رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت: جلوتر و عقب‌تر از رهبر معظم انقلاب قدم برداشتن رذایل به همراه دارد.

وی ۶ ویژگی اهل کار، تلاش، محاسبه، باخدا بودن، دارای تدبیر و درایت بودن و علم و دانش را ویژگی‌های مدیریت جهادی، عنوان کرد و گفت: بررسی کنید چه تعداد مدیر در نهاوند این شاخصه‌ها رادارند!؟

ابوحمزه با اشاره به اینکه کسی که می‌خواهد انقلابی عمل کند باید آماده توهین و فحش غیره دیگران باشد، گفت: برخی به دنبال زیرآب زنی هستند و می‌گویند شما با این حرف‌ها چکار دارید.

وی بابیان اینکه اگر وظایف را به‌خوبی انجام دهیم خیر و برکت بر ما سرازیر می‌شود، گفت: مشکلات ما در بحث مفاسد اجتماعی به دلیل عقب نشستن نیروهای مؤمن و انقلاب است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه ما نباید فقط از دیگران مطالبه گری کنیم، گفت: باید ببینیم خود نیز چه کرده‌ایم، آیا در بحث جلوگیری از نفوذ فرهنگ غرب در خانواده خود کاری انجام داده‌ایم یا خیر؟

وی بابیان اینکه اگر همین جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت‌طلبی نهاوند بخواهند نهاوند را از بی‌حجابی و بدحجابی پاک می‌کنند، گفت: نیروهای انقلابی در انجام امورات صبر و استقامت دارند فلذا تا زمانی که خود مردم وارد صحنه نشوند کاری پیش نخواهد رفت چراکه ارتش، سپاه و بسیج از بدنه مردم هستند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه نقطه امید دشمنان در بحث فرهنگ است، گفت: نباید بگذاریم فرهنگ غرب بر کشور سوار شود؛ امروز در استان همدان ۱۰۲ هزار دانشجو و در کشور۴.۵ میلیون نفر می‌خواهند دنیای مردم را درست کنند و در مقابل کم‌تر از ۷ هزار نفر روحانی و طلبه جوان در همدان و ۳۰۰ نفر در کل کشور می‌خواند آخرت مسلمانان را بسازند.

وی اظهار کرد: پدران و مادران فرزندان خود را به سمت حوزه‌های علمیه سوق دهند تا حافظ و ناشر اسلام ناب محمدی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات