خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر گفت: آمریکایی‌ها به دنبال کاپیتولاسیونی به نام برجام درایران هستند و قصد تحمیل آن به ایران اسلامی رادارند.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۲۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع با اشاره به سالروز اعتراض امام به قرارداد کاپیتولاسیون اظهار داشت: این قرار داد قرارداد بردگی مردم ایران به آمریکا بود که حاکمان سیاسی شاه آن را امضا کردند و امام خمینی این قرار داد را سند بردگی دانست.

وی وظیفه تمامی کسانی که درس انقلاب را خوانده اند تشریح این قرار داد برای نسل جدید دانست و عنوان کرد: آمریکایی ها هر کجا کشور مظلومی گیر آورده این قرارداد را به آن تحمیل کرده اند.

امام جمعه ملایر افزود: آمریکایی‌ها به دنبال کاپیتولاسیونی به نام برجام در ایران هستند و قصد تحمیل آن به ایران اسلامی رادارند.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند همه مردم ایران اسلامی باید با جهاد کبیر در مقابل دشمنان عمل و امروز جهاد کبیر همان اقتصاد مقاومتی است.

برقراری تاکید کرد: همه باید با جدیت اقتصادمقاومتی را اجرا کرده و با صرفه جویی و دوری از اسراف و تحقق اقتصاد مقاومتی استقلال ایران اسلامی ر دربرابر دشمنان حفظ کنند.

وی با اشاره به برخی از عزل و نصب ها و استعفاهای زنجیره ای در دولت بیان کرد: اگر این جابه جایی ها به نفع مردم و در جهت منافع آنان باشد مورد قبول است.

امام جمعه ملایر مشکل امروز کشور را وضعیت اقتصادی دانست و بیان کرد: اگر قرار باشد جابه جایی انجام شود باید اقتصادی باشد چرا که مشکل اصلی کشور ما وضعیت اقتصادی است.

وی با اشاره به مذاکرات لوزان برای حل بحران سوریه بیان کرد: این مذاکرات دروغی بیش نبوده چرا که تمامی مذاکرات قبلی در مونیخ و لوزان نتیجه ای به همراه نداشته است.

برقراری با اشاره به فساد در صندوق ذخیره ارزی بیان کرد: مسئولین با جدیت در راه حل مشکلات کشور تلاش کرده و در مقابل فساد صندوق ذخیره ارزی نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی گفت: تراز انقلاب اسلامی بسیار بالا بوده و نباید اجازه داد برخی با سوءاستفاده از جایگاه خود این با راند و فساد این تراز را پایین آوردند و کسی که آبروی انقلاب را از بین ببرد باید با شدت با آن برخورد کردد.

برقراری با اشاره به واقعه عاشورا دین داری را از ویژگی های برجسته یاران اباعبدالله الحسین(ع) دانست و اظهار کرد: یاران امام حسین(ع) یا ویژگی های خاص خود در تاریخ ممتاز هستند.

وی اطاعت بی چون و چرا از امام زمان خود را ازدیگر از ویژگی های یاران امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: هم یاران و هم اهل بیت امام حسین(ع) ولایت پذیری و اطاعت از ولی زمان خود را به کمال نشان دادند

امام جمعه ملایر با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد بیان کرد: به اشتباه برای امام چهارم از لفظ بیمار استفاده شده چرا که ایشان با شجاعت بسیار پیام کربلا را به گوش همه رسانیدند و با سخنان خود در اسارت یزید را به اسبیی درآورد.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی فرزند برومند رهبرکبیر انقلاب تصریح کرد: خون شهید مظلوم حاج مصطفی خمینی انقلاب رابیمه و مسیر انقلاب را همراه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات